LCHF Trollet

Tog mej till gymmet
Sköndal, träffade Ida innan skolan och käkade lunch, sen gick vi igenom skolmailen för att se om jag hade några tentor hon kunde ha hjälp av.
Två timmar föreläsning
Sen hände det, jag tog mej till gymmet, det var länge sen och gick inte bra, hittade inte gymkortet till att börja med men det gick ju bra ändå. 
Fick så djälvla ont i skenbenet, kunde knappt gå, hoppas det var fel skor bara...
Lagade köttfärssås och smörstekt vitkål när vi kom hem, slängde igång en gryta...
Tvättade, ja, det var lite gårdagen...
 
 
Idag har jag ingen skola, ska plugga lite Etik
Ska ge gymmet en chans till (det är gåband med korta jogginslag som gäller)
Ska fixa lite i sovrummet, trött på att knappt komma in, haha
Micke ska iväg
 
 
Imorgon är första seminariet på förmiddagen och lite basgrupp på eftermiddagen
Lite Etik när jag kommer hem men mest slappa tror jag
Micke ska på hockey 
 
Mösstanten

Ta det försiktigt på gymmet!

Svar: Alltid!
LCHF Trollet

Emma Engström

Hoppas verkligen det bara var skorna, för usch för att ha ont! <3

Svar: Håller tummar och tår för mej själv, haha
LCHF Trollet

Ama de casa

Wow! Duktigt av dig att ta dig iväg till gymmet!
Jag har också varit på gym - fast inte under det här millenniet... ;-)

Svar: Knappt jag heller=)
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Skönt att det löste sig med gymkortet! :)

Mariana

Var rädd om skenbenet! 😲😛
Ha en fortsatt fin dag! 😊

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Usch vad jobbigt med benet. Hoppas det blir bättre!

Svar: Hoppas verkligen jag också!
LCHF Trollet

Carolina

Härligt att kunna hjälpa en annan person! Skönt att ta sig iväg till gymmet :)

Sv; nej, det var ju inte det bästa på morgonen, tack det har jag verkligen haft! :)

marianne

Det var nog fel skor...men gåband? Inte promenera utomhus?

Svar: Ha ha, promenerar (strosar) ute och "tränar" inne=)
LCHF Trollet

annelie

hoppas de går bra på gymmet ?

Svar: Så där, men gör ett nytt försök idag!
LCHF Trollet

Znogge

Men nu är du på G i alla fall!

Svar: På G!
LCHF Trollet

Biggeros

Etik är aldrig fel🤔
Mindre bra med ditt skenben. Det är nog raska steg utan spring på bandet som gäller. Ge inte upp🤗

Svar: Gör ett nytt försök idag!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad jobbigt att du fick ont :(

Svar: Supertrist! Idag ska jag göra ett nytt försök
LCHF Trollet

Christian

Så ska det låta, "tog mig till gymmet", men har du skorna på skenbenet?!?
LoL :) :)

Svar: Du e rolig du... haha
LCHF Trollet

marianne

Ok, ja så kan man också läggs upp det ;) det finns ju en del att titta på utomhus förstås;)

Svar: haha, visst kan man!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress