LCHF Trollet

Snart VFU!!
Info hela dagen idag om VFU (praktik) som börjar imorgon, sååå taggad!!
 
 Lite så här försöker jag tänka hela tiden
 
Fredag var så mysig, åkte till Göteborg klockan 10 på morgonen, gick runt på stan, tog ett glas och väntade in Mia
Vi började på Lipp men dom tog inte kontanter så vi gick vidare;)
Beerista (riktigt Göteborgs namn) blev det, mycket trevligt och bra på alla sätt så där stannade vi.
Halv nio gick tåget hem igen, älskar att vara student och få åka sista minuten på SJ (tåget hem var ganska försenat men vad gör det)
 
 Ha ha, eller så här;)
 
Lördag bestod av jobb hela dagen. Mycket folk på dag och därmed gick den fort. Kvällen fick jag fixat några inlägg till Korkochkapsyl så den gick också fort.
 
 Ja, i alla fall tar jag tag i mitt eget först...
 
Söndag jobbade jag lunch, mötte upp Micke och "provåkte" till St Görans Sjukhus (där jag ska praktisera). Hem laga mat, tv... sova...
 
Ska man behöva ta till detta (kan va kul dock, haha) Nä, tror jag kör LCHF ett tag till...
 
Bra helg allt som allt och energin inför praktik och julbord (som börjar på torsdag) är på topp. Hoppas ni haft en magisk helg!
 
Angelica Wåhlin

Haha, sicken diet! Kan inte tänka mig att åtminstone jag hade mått tipptopp på den, men man vet ju aldrig ;)

Svar: Ha ha, troligen inte men... ;)
LCHF Trollet

Annika

Har haft en mysig helg, jobbar nästa helg men det går ju bra det också.

Svar: Jag jobbar nog alla helger fram till jul... haha
LCHF Trollet

Sara Ekman

Kul :)

Svar: Galet, busigt och kul med AW i göteborg över dagen
LCHF Trollet

Znogge

Vilken bra och trevlig helg!

Emma Engström

Åhh hoppas det blir toppen!! <3

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att den där dieten lät rätt intressant ;) Men fan vad hungrig och berusad man skulle vara vid läggdags ^^

Svar: Ha ha, verkligen!
LCHF Trollet

Mösstanten

Jag tror att man blir hungrig av att bara äta kokta ägg utan extra fett till frukost och lunch. Även om vin ingår i måltiden. :-)

Svar: Ha ha, men det kanske blir roligare med vin;)
LCHF Trollet

marianne

Härligt med en blixtvisit i Gbg, det är ju toppen med snabbtågen som gör att det blir nära.

Svar: Grymma grejer dom där snabbtågen, får se när jag kan göra om det
LCHF Trollet

Marianne

Bara de inte blir något strul på spåret, som när jag åkte sist....ca tre timmar senare ankomst än beräknat...suck!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress