LCHF Trollet

Planer för v. 48
Måndag
Jobba lunch i garderoben och inga mer planer, är lite sugen på att åka till Götet men vi får se vad jag orkar
Micke jobbar hela dagen
 
Tisdag
Helt tomt denna dag...
Micke jobbar hela dagen
 
 Onsdag
Kommer köttlåda,  Micke är hemma
Praktik kväll (14-21.30)
 
Torsdag
Praktik dag (07-15.30), innehåller även omvårdnadshandledning från skolan
Våran Individuella lärandeplan ska vara inlämnad
Jobba garderob från 18
Micke jobbar sista sittningen
 
Fredag
Praktik kväll
Micke jobbar sista sittningen
 
Lördag
Garderob från 18
Micke jobbar två sittningar
 
Söndag
Garderob heldag
Micke jobbar heldag
 
Lugn och härlig start på veckan för mej, Micke har nog en av sina tuffaste veckor under julborden...
 
 
 
marianne

Tror jag nämnt det förut, men det är konstigt att ni får jobba sent ena kvällen och börja tidigt nästa dag. Enligt arbetstidslagen är det väl minst 11 timmars vila? Har man dessutom långa resvägar blir det ju knappt någon riktig vila mellan passen.
Jaja, jag tjatar!
Skönt med mjukstart på veckan iallfall.....

Svar: Nja, finns massa undantag från 11-timmars regeln... haha
LCHF Trollet

Yasmine

Vilken vecka! :D

Svar: Underbart efterlängtad ledig dag idag=)
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Det är trevligheter Julbord är gott Ta hand om er Kram

Svar: Julbord är både gott och trevligt, tom när man jobbat;)
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Ha ha vilken bild underbar

Svar: ja, den är skön!
LCHF Trollet

Znogge

Så skönt med en lite lugnare vecka får man väl säga!

Svar: Ja, sitter här och bara njuter av att vara ledig=)
LCHF Trollet

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Skönt för dig att kunna ta det lugnt ibland! Det blir kanske en tur till Göteborg?

Svar: Inte denna vecka, men snart hoppas jag
LCHF Trollet

Emma Engström

Hoppas du får en underbar vecka! :D

Svar: Tack det samma!
LCHF Trollet

Marias Memoarer

Svar: Jo, dagsljuset ska man verkligen utnyttja! Och soppan var jättegod, men tyvärr minns jag inte vilket recept jag använde, tror dessutom att jag hade kombinerat två olika recept.. Det innehåller iaf bl.a. blomkål, purjolök, creme fraiche och grädde, det finns många olika recept om du googlar, även lchf :)

Svar: Tack, jag provar mej fram då!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

Kul med praktik :D

Svar: Superroligt, verkligen!
LCHF Trollet

Marianne

Ingen regel utan undantag, tydligen ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress