LCHF Trollet

Oj oj så rörigt
 Ha ha, men lite så ska det vara tror jag, julbordpremiär igår...
 Här ska jag tillbringa halva december...
 
 Mittemot blir det lounge och tillfällig bar...
 
Japp, då var julborden igång och garderoben utflyttad. 
I år har vi fått ett hus istället för ett tält så hoppas vi på värme;)
Kallt och några flingor snö, ska på med julmusiken till kvällen så infinner sej säkert stämningen...
Znogge

Själv tycker jag det känns tidigt med julbord redan nu men så är jag inte heller någon fantast av julmat. Hoppas ni slipper frysa i alla fall.

Svar: Det är tidigt men fullt... Fryser gör vi inte, hur varmt som helst!
LCHF Trollet

Annika

Trevlig helg.

Yasmine

Var ju iskallt inne i Sthlm tidigare idag, julstämningen har verkligen infunnit sig haha!

Svar: Iskallt... brr...
LCHF Trollet

Louise

Vad roligt att julborden har börjat! :D

Svar: Ja, lite mysigt är det allt...
LCHF Trollet

enna

Låter spännande :)

marianne

Åh fy, det lät kallt...ett tält?

Svar: Nä, tält hade vi förra året och elräkningen blev mycket HÖG, haha, I år har vi modulhus och mycket varmt och härligt=)
LCHF Trollet

Marianne

Ja, jag tänkte på förra året, men hur kommer man på en sån genial (inte) idé...haha
Skönt ni slipper det i vinter igen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress