LCHF Trollet

Mot Malta
Seminariet på onsdagen gick bra, fortfarande trött (efter att ha lekt spöke) så jag gjorde ingenting resten av dagen och kvällen
 
 Fina Tyra, så stor hon börjar bli...
 
Nytt seminarie, substansberoende, igår. Mycket intressant.
Käkade lunch med Micke på Big Ben och röjde samt packade innan Martin kom vid fem.
Fixade schema för julborden i garderoben medans Micke var på fotboll.
 
 Urgod torr engelsk cider
 
Nu är vi då på väg till Malta, klockan är 05.00...
Blir en kort resa men jag längtar, runt 25 grader
Mariana

Trevlig resa! 👍👍🥂😃

Znogge

Ha det riktigt gott och njut av värmen!

marianne

Ha det så himla bra i värmen!

Sara Ekman

Ha så härligt :D Var på språkresa på Malta för massor av år sedan, så himla roligt! :)

Svar: Kan tänka mej att det var roligt... Malta är verkligen härligt
LCHF Trollet

Carro

Åh vad underbart! Njut 😍

Amanda (Swedish Passport)

Men åh så underbart med Malta! :D

Louise

Men gud vad härligt! Hoppas ni får en bra resa! :D

ebba

hoppas du får det härligt på Malta :)

My Nordqvist

Hoppas ni får en fantastisk resa!!

Svar: Det fick vi, tack fina!
LCHF Trollet

Mösstanten

Trevlig resa!

Emma Engström

Underbart med Malta!! Njut i massor och så skönt att seminariet gick bra :D

Pauline Hurtig

vad härligt!

ullie

åhh ja men gud va härligt njut lite åt mej oxå kram o va rädda om er

Svar: Kände du? När jag njöt för dej...
LCHF Trollet

Veiken

Oh så härligt! Ha det jättebäst på Malta! Japp, vi är på vinterförvaring!

Svar: Ha ha, vinterförvaring... inte det sämsta stället att förvaras på!
LCHF Trollet

Yasmine

Ha det underbart på Malta! Kram

Svar: Hade jag!
LCHF Trollet

Veronica Pettersson - Mode och Livsstil

Ååh, hoppas resan gått bra... och att du får en grym resa med massa härliga minnen!

Sv: Tack! Då blir det fler före och efter bilder framöver :)

Svar: Ja på allt=)
LCHF Trollet

Annika

Ha en trevlig resa. Tack för kommentaren.

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Delila

Häärligt! Ha det underbart i Malta<3

Svar: Ja, det var underbart
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

WOW, så kul med Malta! NJUT!

Svar: Ja, skönt med lite sol i det gråa som just nu känns oändligt...
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Njuuut, är rätt avis får jag erkänna ;-D

Svar: Lovar, jag njöt... avis går bra, haha
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Åh, den där cidern har jag inte testat! Det borde jag kanske ;) Hoppas du får en fantastisk resa!

Svar: Gillar man torr cider är det nog ett måste;)
LCHF Trollet

emelie andersson

Åh vad härligt :)

kerstin ehrenholm

Hälsa Malta ge en kram till de mina :) Ni kommer få det bra Kram

Svar: Om jag bara vetat vart dom bodde... ;)
LCHF Trollet

gun

Oh, vad avundsjuk jag blir 25 grader...... hoppas du visar lite foton därifrån här ute.
Ha det så mysigt och njut.
Kram gun

Svar: Jag tycker nog att jag fått med en hel del foton=) Nut... ja, det gjorde vi sannerligen=)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad kul att åka till Malta :) Hoppas ni får det bra!

Svar: Ja, det var mysigt med några dagar i solen!
LCHF Trollet

Alice

Åh, så underbart med Malta! :D

Svar: Ja, lite lyx i den grå hösten=)
LCHF Trollet

Ama de casa

Hoppas ni hade det superduperbra! :-)

Svar: Absolut!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress