LCHF Trollet

Bästa
 Frukost
 Omelette, världens bästa frukost... alltid med ost... sen varierar det... kycklingröra, korv, bacon...
 
Gåsamiddag
 Såå trevligt. Gåslevermousse, pate, stekt... gås med alla tillbehör... mums!
 
Hemlagad middag
 Oxfile med cafe de parismör och bea. Gräddig gryta på oxfile med skogschampignoner och carlottenlök...
 
Personalmat
 Flankstek med hemslagen bea och cheddarost
 
Kvällsmys
 Nötter. Macadamia och cashew...
 
Mösstanten

Gott! Som vanligt blir jag sugen när jag ser dina bilder. Makadamianötter tycker jag är jättegoda. De är dyra dock, så de får väl räknas till lyxen?

Svar: Don är dyra och svåra att hitta...
LCHF Trollet

Ama de casa

Oj så mycket smarrigt! Gåslever sitter ju aldrig fel :-)

Svar: Aldrig faktiskt
LCHF Trollet

Znogge

Tur att det är lunch snart för nu blev jag hungrig igen ;-)

Ha en bra lördag!

sarah

åh ser gött ut det där

tippellertopp.blogg.se

Åh va gott me nötter mums

Yasmine

Omeletten ser helt gudomlig ut! :D

Carolina

Allt förutom gåsleverna såg super gott ut!! :D

Svar: Haha, you no like?
LCHF Trollet

enna

Många tror att ägg och korv inte är gott men det är ju hur gott som helst:) Länge sedan jag åt det

Svar: What? Vad är det för människor? 😂
LCHF Trollet

Jessica

Mums, så gott!

Ja, det är så mysigt med kattungar :)

http://siliiins.blogg.se

Men omnom! :)

Sara Ekman

Smaskens :D

Angelica Wåhlin

Men alltså mums!

Svar: Mums!
LCHF Trollet

Emelie Andersson

Åh vad mycket gott :)

marianne

Omelett kan man äta hur mycket och ofta som helst, haha
den där grytan med oxfile kunde jag gott vara med på....ser ju ursmaskigt ut

Svar: Du är välkommen😉
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

äälskar nötter :D

Svar: Bästa snakset
LCHF Trollet

Marianne

Tack, en dag kommer jag och plingar på dörren ;)

Svar: Ha ha, hoppas vi är hemma och har lagat mat=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress