LCHF Trollet

Bästa
 
Riktigt bra vecka, alla dagar och snitt över 10.000
 
 
Förrätt, Göteborg
Tångrom, cremefraiche och rödlök med ett glas prosecco
 
Lunch i Farsta
 Bräckt falukorv med ägg, aioli och coleslaw
 
 Göteborgsfrukost
 Äggröra och bacon, riktigt bra när man är liiite bakis;)
 
Latmask middag
 Färdig kyckling, färdig coleslaw som jag adderar vitkål och majonäs i. Riktigt gott ibland
 
Lunch på Axela
 Grillspett med coleslaw, riktigt mumsigt 
 
Veckans lunchlåda 
 Coleslaw och kyckling, nästan varje dag
Ama de casa

WOW! Duktigt traskat! Igår gick jag knappt 12500 steg, men resten av veckan var inte fullt så imponerande. I förrgår gick jag till exempel drygt 500... Tur och retur till en bar nåt kvarter bort där dom serverar wienerkorv och potatismos ;-)


Svar: wienerkorv och potatismos är värt 500 steg *asg*
LCHF Trollet

Anita

Kyckling skulle jag kunna föräta mig på :D

Svar: Kyckling är gott!!
LCHF Trollet

Louise

Grymt jobbat! :D

Louise

Grymt jobbat! :D

Znogge

Bra promenerat med framgång! Själv ska jag försök utöka antalet steg framöver.

Ha en bra start på den nya veckan!

annelie

så flitig du är me dina steg :D heja heja :D

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Marianne

Äggröra & bacon, bästa frukosten en ledig dag!

Svar: Eller vilken dag som helst om man hinner
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Men så bra stegat!!! Och maten, mums säger jag bara! :-D

Miss Baby Peaches

Så mycket gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress