LCHF Trollet

Glad Nationaldag
Skolan nästan slut och röd dag mitt i veckan, då passar jag på att jobba lite
Även imorgon blir det lite jobb
Fått svar på en hemtenta som var godkänd... 1/7, känns bra!
 
 Ha ha, kan inte sluta med mina villfarelser...
Fredag är sista i skolan, ett seminarium, sen blir det lite bubblor för tjejerna jag gått med på terrassen
 
 På lördag åker jag till Göteborg en kortis, alltid mysigt även om det bara blir till söndag kväll eller måndag morgon
 
På måndag blir det en kortis till stugan för att återställa efter vattenläckan, så skönt att det är klart!!
Znogge

Grattis till tentan! Skönt att kunna beta av en :D


Svar: Mycket skönt, väntar svar på sex till😉
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

alltså dessa är så himla bra :D

annelie

kul att du blev godkänd grattis <3

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Ama de casa

GRATTIS till tentan! :-)

Dom är hysteriskt bra, Villfarelserna :-D

Christian

Grattis till tentan! :)

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress