LCHF Trollet

Resurs
Praktik 9-17 igår, började på resurs ett pass där man går runt och hjälper till på 4 avdelningar. Det var lugnt igår men bra pass. Jag och Mikaela tog sen längre lunch och gick igenom asccen till mittbedömningen som gick ganska bra. Jag tycker en del frågor är lite tramsiga men men. Gick tillbaka till våran handledare för dagen och avslutade på brösrtsmärteenheten.
 
 
Slöade i soffan en stund med tv och Candy Crush, åt lite kycklingröra och somnade ovaggad. 
Sov länge idag, mycket skönt. Jobbar 14-24 garderob idag. Praktik 07-15.30 och garderob 18-24 imorgon. Avslutar helgen med en skön praktik 14-21.30 på söndag,  då hinner jag adventsfika på morgonen! 
Yasmine

Kul med en fullspäckad helg! Själv är jag ledig och det ska bli såå skönt! :D

Svar: Njuuut!
LCHF Trollet

Elin

Hoppas du får en toppenfin helg! Kram

Svar: Tack det samma!
LCHF Trollet

Louise

Haha exakt så som bilden säger känner jag ;D

Johanna

Haha härlig bild!!! =)

Låter som du har fullt upp i helgen

Svar: Full rulle kan man säga
LCHF Trollet

Ama de casa

Haha! Nej, man ska inte skämma bort kroppen, den kan faktiskt inte alltid få som den vill :-D

Svar: Verkligen inte!
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Ha den var bra om kroppen vill städa :)

Svar: Hi hi, eller hur!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

haha ja man får välja tillfällena man lyssnar på sin kropp

Svar: Exakt!
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Tycker att du alltid är på språng!

Svar: Lite så är det, men mer i december...
LCHF Trollet

Marianne

Mycket jobb hela helgen, gissar att det blev lite sovmorgon på söndagen;)

Svar: Ja!!! Igår fick jag sova till tolv, såååå skönt!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress