LCHF Trollet

Bästa
Frukostar
 Den älskade omeletten, blir lite mindre när vi jobbar olika
 
 Stekt ägg med ost och skinka, coleslaw till
 
Praktik, matlåda
 Kotlett och coleslaw från coops deli, ibland hinner man inte...
 
 Kyckling coleslaw och ostkuber, mycket gott
 
Personalmat på Ulla
 Bygg din egen hamburgare... majo, ost, tomat, sallad och liiite ketchup
 
 Detta var skumt, dom beskrev det som snabbomelette, jag skulle säga att det var mer som pannkaka, haha, ganska gott och jag var hungrig...
 
 Köttfärslimpa med pure, gräddsås och lingon. Denna vecka har inte varit bra matmässigt hela vägen men ibland får det blir så.
 
På stan
 O´learys när svärmor fyllde år. Kycklingvingar, mozzarellasticks, jalapenopoppers och bläckfisk. En salig röra, Micke fick en del men gott var det.
ajlimullersandvik.blogg.se

Gud, O'Learys tallriken ser inte alls dum ut ;D

Svar: Nej, det var gott;)
LCHF Trollet

Mösstanten

Som tur är har vi precis ätit. Lammstek. Så jag kan titta på dina bilder utan att känna mig desperat.

Svar: hehe
LCHF Trollet

Delila

MUMS så gott!

Carro

Åh så mycket gott! 😍

Svar: Ja, blev en ganska varierad vecka för att vara december, haha
LCHF Trollet

znogge

Mums

MALIN

Mums! Allting ser så gott ut! Kram

ullie

mmm massa gott

jo deet är ju det ja hade oxå gärna plockat in lite olika färger i rummet som tillbehör liksom kuddar pläd eller nåt

Sara Ekman

Gott :)

Marias Memoarer

åh, sugen jag blev på coleslaw helt plötsligt!

Svar: He he, gott!! Sellerisalladen är samma sak men selleri istället för vitkål, prova!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress