LCHF Trollet

Sååå duktig
Har jag varit på morgonen 
VERKLIGEN röjt i sovrum, kastat 2 stora säckar...
Håller på lite i övriga lägenheten också men just nu har jag paus och sitter på Medis. 
Jobb ikväll och start på praktiken imorgon 
 
Mer jackor än jag trott på jobbet igår men fick ändå en del gjort med med plugget,  mycket skönt 
Znogge

Så skönt att få undan lite på pluggfronten!

Svar: Verklligen!
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Jag borde också ta tag i att rensa och städa, meeeen det blir nog i framtiden ;)

Svar: Jag har sparat en del "till framtiden" men skönt med det som är gjort ;)
LCHF Trollet

gun

Försöker att rensa här med mellan varven för jag är bra på att samla på mig:).
Var ska du praktisera? Kan du jobba då med på ditt gamla jobb?
Solen har vi här nere med och ena dagen 27 grader.... härligt!!
gun

Svar: Ska praktisera på ett äldreboende. Garderoben stänger snart och sommarschemat har inte börjat så vi får se om det blir något jobb dom närmsta veckorna...
LCHF Trollet

annelie

förstår att du känner dig duktig :D

ullie

det är å himla skönt o skicka iväg o rensa. men ja förstår inte då ekorre ullie ska samla på sej allt he he

Svar: helt sjukt vad man samlar!
LCHF Trollet

Christian

Visst känns det gött när man har rensat ?!? :)

Svar: Så skönt!! Fick dessutom fönster putsade och lägenhet städad igår...
LCHF Trollet

Heléna

Alltid bra med en lite röjning efter vintern :D Jag håller på här hemma jag också och rensar bort lite av varje. Har fått vårkänslor nu och vill få det fint här hemma :D Tack för att du har varit inne och skrivit hos mig under min bloggfrånvaro - uppskattar det <3 Nu är jag tillbaka igen iallafall :D Kram <3

Svar: Såg väl det, härligt att ha dej tillbaka!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress