LCHF Trollet

Nyårslöfte?
 
Titta in på dessa bloggar för fler inlägg om ämnet 
Ger du nyårslöften?
Många år sedan jag slutade men det betyder ju inte att det nya året inte kan betyda nystart
Hälsa är det jag främst fokuserar på 
2016 har inte varit magisk i lchf så det tänkte jag ändra på 
Träningen har varit katastrof så det ändrar jag också på
Annars är livet ganska fint nu!
 
Znogge

Här blir det slut på utsvävningarna efter nyår. Det får bli mitt löfte i kombination med lite fler promenader...

Frida

Jag brukar inte riktigt ge några nyårslöften heller. Däremot så har jag en massa roliga planer inför nästa år som jag ser fram att jobba hårt med :)

marianne

Det med nyårslöften är nog mest ett spel, finns det någon som verkligen håller ett nyårslöfte? ;)

Eva`s blogg

Ja man ser alltid fram emot nytt år o hoppas på saker men jag har en del jag skall lova mig själv :) låter bra för dig :) fin dag <3

Biggeros

Jag brukar heller inte ha något nyårslöfte. Bara man får vara frisk och alla runt omkring i min närvaro. Ha det bra Jessica🤗

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jag brukar annars sätta upp mål. Men i år skiter jag i det, jag låter 2017 få bli året som bara är ett år där jag ska njuta av livet helt kravlöst :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag ger alltid nyårslöften, mest för att jag tycker att det är så roligt :)

Ida

Nyårslöften är alltid svårt :)

starsinlife.blogg.se

Ha en fin dag!

A M

Jag har faktiskt inte skrivit upp några löften än.. Ska nog sätta mig ner och göra det någon dag nu framöver! :D

Sara Ekman

Låter bra! :)

christian

Jag säger bara: Lycka till ! :)

Svar: Tack!
LCHF Trollet

ullie

ja gar inga löften mer håller dem inte ändå ha ha men mbra att tänka OM så kanske det blir lite bättre
önskar dej ett gått slut o gott nytt vi hörs kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress