LCHF Trollet

V. 2 2020
Måndag
Blank, funderar på mysmiddag för bara mej och Micke
 
Tisdag
Tvättstugan 10
Jobba kväll
 
Onsdag
Skolstart, föreläsning och basgrupp
Hemtenta dyker upp
Maria och Kerstin kommer förbi
 
Torsdag
Basgrupp och resurstid
Jobba kväll
 
Fredag
Jobba lång
 
Lördag
Jobba kväll
 
Söndag
Jobba kväll
 
Känns som en lagom vecka, lite jobb, skolan småstartar, mysmiddag med Micke och catchup kväll med Maria som varit hemma i Jämtland
 
 Nä, inga nyårslöften här 😉
Znogge

Det låter som en bra uppstart tycker jag. Själv börjar jag först på torsdag men det går snabbt.

Svar: Båda började med kortvecka, ganska skönt kan jag tycka
LCHF Trollet

Amanda

Låter som att du har en bra vacka framför dej ❤️ inte kul att jobba så mycket kanske 😊

Svar: jo, det är bara några kvällar, går bra (Micke tog luchen på mitt helpass)
LCHF Trollet

Pärla

Låter som en bra vecka tycker jag med! Nyårsmiddag på tu man hand låter inte fel, inte heller att catcha up med någon som varit iväg.

Svar: Nä, det har varit en mysig vecka, måste nog växla upp lite nu dock...
LCHF Trollet

Emma

Det låter som en bra vecka! Hoppas du får gjort alla dina planer 😊

Svar: Mjukstart, träffat vänner, jobbat, börjat skolan... jo, känns bra tack!
LCHF Trollet

Mina

Ser ut som en bra vecka. Skönt med en mjukstart så här i början av året.

Svar: Ja, det var mycket skönt med mjukstart. Nu tuffar jag mot lite högre hastighet, hihi
LCHF Trollet

Hannas krypin

Låter som en skön vecka med lagom mycket att göra. Jag gillar att läsa veckoplaneringar för att se vad andra ska göra i veckorna. Min kommer upp imorgon. 🙂

Svar: Det har varit en skön vecka med långsam integrering i vardagen, haha
LCHF Trollet

Natascha.bloggplatsen.se

Låter som en ganska soft vecka ändå 🙂

Svar: soft, mjukstart, alltid skönt!
LCHF Trollet

Therese

Du kommer få en bra vecka ser jag =) ha en fortsätt bra söndag =)

Svar: ja, den har varit bra, lite mjukstart. din också hoppas jag <3
LCHF Trollet

Moa Larsson

Kul med ny terminsstart - för mig blir det helt nytt med plugg från och med den 20 januari.
Vad pluggar du för någonting?

Svar: Spännande, vad ska du plugga?? Jag pluggar till sjuksköterska
LCHF Trollet

Annie - Stora Små Äventyr

Verkar bli en bra vecka :) Skönt med en lagom blandning :)

Svar: Ja, det är skönt att få mjukstarta=)
LCHF Trollet

Ullie

Ja men jobba kväll kan va rätt skönt ändå . Låter som en bra idee med eget mys ihop där

Svar: Ja, jag gillar att jobba kväll, får mycket skoljobb gjort då;)
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Gott nytt år Jessica! Jag har tre nyårslöften, eller typ mål. Förra året hade jag just rökstopp och i september tog jag min åtminstone hittills sista cigarett. Fattar inte vad som hände ;D

Svar: Wow, grattis, återgå aldrig! <3
LCHF Trollet

Jasmine

Mysdag för dig och Micke imorgon låter väl som en himla bra start på veckan! Själv ska jag tillsammans med min R åka till Västerås för att hälsa på vänner.

Svar: Tack för de uppmuntrande orden om min Bullet Journal!

Kram

Svar: Det var sannerligen en bra start på veckan, hoppas ni har det härligt i Västerås!
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Kul med skolstart :D. Är det många som drar igång med ny termin nu? Upplever det, våran börjar först den tjugotredje. Låter ljuvligt med mysfrukost :)

Svar: Tror det är många som börjar nu, skön ledighet du har då!
LCHF Trollet

TwinMom.se

Låter som en bra vecka ändå! Har inte heller några nyårslöften, de bryts bara!

Svar: haha, lite så är det men vi kan väl bestämma att vi får ett bra år med mycket roligt och att vi är rädda om oss;)
LCHF Trollet

Jennifer

Har aldrig varit ett fan av att jobba helger, eloge till dig som klarar av det :)

Svar: Har alltid gjort det, stör mej inte även om det så klart är skönt med lediga helger ibland!
LCHF Trollet

Yasmine

Lycka till med skolstarten och veckan som ligger framför dig! Kram

Svar: Tack fina, starten har varit lugn <3
LCHF Trollet

Lexochlogan

Låter ändå som en relativt lagom vecka. Jag börjar jobba redan idag, vi jobbar eg aldrig röda dagar men lite mjukstart i alla fall.

Svar: Så skönt med mjukstart <3
LCHF Trollet

Annica

Vilken skön vecka det ser ut att vara! Själv blir det också en mjukstart för både mig och barnen härhemma.. :)

Svar: Har haft sköna veckor och lugn start in i vardagen, men nu börjar det snurra lite fortare. Det känns helt ok!
LCHF Trollet

Biggeros

Ja, vardagen smyger sig på. Skönt att det inte är så mycket jobb och att du får lite myskvällar med Micke 🤗
God fortsättning!

Svar: Ja, det har varit en skön vecka, nu kör vi vardag i full fart;)
LCHF Trollet

Amanda

Ser ut som en bra vecka inte så kul med jobb kanake 😊

Svar: Jo, jobb är ok=)
LCHF Trollet

Carro

skolstart för min del på tisdag, eleverna börjar på onsdag men vi lärare på tisdag, ledigheten har gått så fort!

Svar: Tycker alltid det går fort när man är ledig, men har ledigheten varit härlig gör det inte så mycket <3
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress