LCHF Trollet

Lchftrollet goes ALP
 Inte bästa bilden för att illustrera ALP men gott, haha
 
Annas Leptin Protokoll
Lever, lymfa, leptin, livet
LCHF funkar inte på mej sen jag gick in i klimakteriet
Testade ALP under sommaren och det är fantastiskt
Har lite mycket i livet med skola och annat, hinner inte fullt ut men ALP handlar också om att vara självsnäll
Då är jag det, det enda jag behöver göra är att lägga till massor av råa grönsaker (gärna rotfrukter) till alla måltider.
Det är bra om jag lyckas med någon måltid och dag ibland med bara råa grönsaker men jag har inte det som krav på mej själv just nu.
Testa om du vill, det är fantastiskt (och jag har kört de 10-12 intro veckorna så jag vet ungefär vad som funkar för mej)
Wish me luck
 
 Bättre bild... Ruccola, riven blomkål och morot, tomat, fläskkarré och currymajonäs
 
Blir mycket matlådor för att komma igång men det funkar fint
Vägde in mej på nyårdagens morgon och tänker att jag kollar hur det går första februari.
 
 En liten påminnelse om Evas vinkurs online, den är grym!
Carro

mums :D

Ama de casa

Håller tummarna att ALP funkar för dig! (Aldrig hört talas om tidigare, annat än som ett berg i en bergskedja då ;-) ).
Här skippade vi invägningen på nyårsdagen. Blev på tok för mycket mat och dryck på nyårsaftonen. Man vill ju inte ha sönder vågen! :-D

Svar: Tack fina, jag har ju redan provat men är nu redo att köra vidare <3
LCHF Trollet

Znogge

I wish you luck!

Svar: Thank you!
LCHF Trollet

Heléna

Lycka till!!! Jag tror jag har testat allt snart för att få ordning på vikten - LCHF, räkna kalorier, viktväktarna... Har insett att det sitter i huvudet på mig helt enkelt - saknar den riktiga motivationen för att hålla hela vägen. Visst går jag ner oavsett viken variant jag testar, men det funkar inte om jag inte vill hålla den kosten vid målvikt. Har lovat mig själv att få ordning på vikten tills jag fyller 50 i oktober - ca 0,5 kg per vecka så det är ju rimligt, men nu är det det där med att hålla ut hela vägen fram! Kram på dig och hoppas du får en underbar helg! 💖💖💖

Svar: Det sitter absolut i huvudet på mej också men detta reder ut huvudet för mej <3 Fyller du 50 i år? Jag också...
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Matlådor är så bra. Tänkte börja göra lite matlådor inför bebisen kommer så man bara kan värma sen när man kommer hem :)

Svar: Du är så välplanerad! Älskar <3
LCHF Trollet

Jasmine

Spännande! Önskar dig lycka till.
Kram

Svar: Tack fina <3
LCHF Trollet

Ullie

känner att det känns så nä ja har ingen ork liksom det är väl så med mina sjukdomar o så ungdomar hemma som gnäller om mat hela tiden .. ja tar de sen säger ja
Alla vill vara din sol , men inte jag. Jag vill vara din måne så jag kan lysa upp dina mörkaste stunder, då ingen sol finns i din närhet
ja tror det är nån dikt ja fick den utav en vän när min pappa gick bort så ja fin är den ju o tycker det är så fint på nåt sätt


Svar: Den är så fin <3Ork, så jobbigt när den tryter...
LCHF Trollet

Yasmine

Låter intressant! Stort lycka till :D Kram <3

Pauline Hurtig

vad spännande, lycka till :D

Svar: Tack fina <3
LCHF Trollet

tess

Måste kika in den för älskar vin ;) Jag ramlade för nå månader sen, inge benbrott men nå annat är de för har inte gått över än :/

Svar: Ja, gör det, den är bra och kul! Jobbigt, du får gå och kolla igen <3
LCHF Trollet

Marianne

Läste på om detta då du körde i somras, har förstås glömt det mesta nu, får läsa på igen, men tror jag tyckte det var för svårt när man jobbar så oregelbundet som jag gör. Eller så är jag bara för bekväm ;)

Svar: Det låter krångligt men är egentligen enkelt, bara att göra liksom...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress