LCHF Trollet

Jobbkväll och individuell handledning
 
 When in Rome, fast jag var i Barcelona...
 
Lite rörigt blev det när Sara skickade en gammal upplaga av uppsatsen som hon dessutom reviderat, men det löste sej (onödig tid bara, tid har vi inte)
 
 Jag och Pär i Barcelona
 
Jobbade kväll igår, kamperade med Martin i nya matsalen, mycket mysigt
Fixade det sista och skickade in uppsattsen.
 
 Fina Ann och cavasangria i Barcelona
 
Nu sitter jag på skolan, väntar på fröken och Sara...
Tummar och tår behövs, problemet är att jag inte vet vad jag hoppas på...
Znogge

Självklart hoppas du på det bästa så jag håller en tumme!

Sonen söker en etta eller liten tvåa, beroende på priset. Sedan en del år tillbaka bor han på Söder och skulle gärna stanna där men man kan inte alltid vara kräsen...

Svar: Söder är bästa stadsdelen och jag håller tummar, tår och ögon och öron öppna <3
LCHF Trollet

Sara Ekman

Håller tummar och tår <3

Marianne

Men nu får ni vara klara med uppsatsen!
Du omger dej med många finingar du ;)
Kisse är äntligen hemma, dumma kattskrälle som oroar mej så där

Svar: Ha ha, den kommer du få dras med ett bra tag till då vi bestämt att ta extra tid;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress