LCHF Trollet

Vi är duktiga, jag och Sara
Fixade det gemensamma på uppsatsen igår, jag har nån timme kvar med "mitt".
Fixat lite annan inlämning idag och är nu på plats på praktiken.
Fredagkväll i jourtelefonen bör kunna bli intressant...
 
 
Morgondagen består av uppsats förmiddag och sen vinmiddag, inget synd om mej
💕💕💕
 
Sandifighter

Vinmiddag låter ju urmysigt. Hoppas du får en trevlig kväll ❤

Svar: Tack fina <3
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad bra :D

marianne

Har en liten plan att tigga mej till en plats där i sommar ;)

Svar: på psyk? ;)
LCHF Trollet

marianne

Bra jobbat med dina uppgifter! Tror din kväll blev som du tänkte.... spännande!

Svar: Ha ha, japp.
LCHF Trollet

marianne

Haha...ja på Psyk, det finns nog några som tycker jag hör hemma där :D
Kommentaren hamnade på fel inlägg tror jag, tror jag menar terrassen jag....
så lätt är det att en kommentar hamnar i fel inlägg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress