LCHF Trollet

Förlåt om jag tjatar
Vilken God vegansk sallad jag köpte igår, blir fler gånger!
 
Allt inför seminarium - check
Hemtenta - check 
Sjukt skönt!
Idag ska jag hem till Maria och hjälpa henne flytta lite (stambyte) om hon får tag på nycklarna 
Sen blir det tvätt och packa för Göteborg och Sopot
Idag är det soldis och varmt, jag välkomnar sommaren 
Hoppas ni har en fin tisdag, snart är det helg!
 
Ama de casa

Salladen såg underbart god ut :-)
Förstår att du ser fram emot helgen! :-D

Svar: Helgen var fin🥰
LCHF Trollet

Mariana

Ha en fin tisdag du också, fina Jessica! 😘

Biggeros

Salladen ser god ut men nu blir det mycket grekisk sallad när jag är i Grekland=)
Skönt att sommaren har kommit till Stockholm. Det är ni väl unnade! Idag blåser det i Antikyra och vindarna är kyliga. Man ska inte klaga. Ha det bra i Göteborg och i Sopot=)))

Svar: Har det fin fint i Göteborg och Sopot var härligt
LCHF Trollet

Znogge

En god sallad ska aldrig underskattas :D Härligt med lite resor på gång!

Emma Engström

Åh vad skönt att kunna checka av lite! Hoppas det gått super med flytten <3

Svar: Blev ingen flytt men kul hade vi
LCHF Trollet

Yasmine

Den salladen vill jag också äta, helst nu haha! :D Kram

Svar: Det vill du, den var mumsig!
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så snällt att du hjälpte till att flytta :D. Sånt uppskattas alltid :). Salladen ser jättegod ut :). Klart du får vara med på söndagar, har lagt till dig i listan :)

Svar: Haha, blev ingen flytt... sa jag söndag? Menar lördag😉 (missade denna, suck)
LCHF Trollet

Ullie

men ja va härligt allt är klart man känner sån befrielse liksom
ha en jätte fin onsdag

Svar: 🥰
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

vilken god sallad vart har du köpt den?
Trevlig helg Kram

Svar: Farbror Mikis, ett litet fik på Katarinavägen mittemot sjöfartshotellet
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress