LCHF Trollet

Sanna Nielsen
 Fick ju äran att gå på genrepet på Hamburger börs, här kommer lite bilder på outfits, man kan ju inte säga annat än att scenframtädandet var bra, många och riktigt duktiga musiker och körsångare. Pipan är grym. 
 
 
Tack alla inblandade för en fin kväll
Annika

Vad roligt att du fick se Sanna Nielsen, hon var i Luleå samma år som hon vann senaste Melodifestivalen. Då satt hon och skrev autografer. Men jag har aldrig sett henne uppträda. Det var lite blåsigt och snö, men för det mesta var det solsken. Roligt att få besöka huvudstaden trots att jag bodde där i 3 år i slutet på 90-talet.

Svar: Aha, vad gjorde du här i tre år??
LCHF Trollet

Znogge

Man må tycka vad man vill om henne men visst kan hon sjunga!

Svar: Lite så ja, haha
LCHF Trollet

Biggeros

Vilka showkläder!!! Det är så mycket som ska klaffa med kör och dansare. Jag söker efter en bra show i Malmö i Augusti. Mycket händer som sagt i storstaden🤔

Svar: Ja, det är några byten, haha. Har du kollat ticnet eller har dom kanske inte kommit så långt?? Ska på "Elvis Cash and Me" med Brolle i Malmö men det är i mars...
LCHF Trollet

Johanna

Fina Sanna! <3

Tack, jag är glad jag kommit till insikten.
Idag jobbar jag som lärare i särskolan och vad jag vill göra istället. Inte en susning, men något som inte gör jag ger allt av mig sjäklv, som tar så mycket kraft och energi.

Svar: Ja, det kan jag tänka mej kräver en del... du har ju lite tid att fundera... <3
LCHF Trollet

sarah

alla är olika

Yasmine

Vad kul att få se lite bilder :D

Carro

Men vad roligt! 😍

Carolina

Vad roligt att få gå och titta på den här genrepet! Hade gärna velat se den här också :D

enna

Vad kul

Pauline Hurtig

vad kul!

blondina

Vad kul ni verka ha haft de ju :) sv; Ja delacay är underbar :D

Bexollila

Ser spännande ut, gillar den där fluffiga outfiten!

Svar: Ha ha, den var speciell=)
LCHF Trollet

cecce

Åh, nu blir jag avis! Hade varit kul att se:-)
Kram!

Svar: Alltid mysigt att få gå på krogshow!
LCHF Trollet

ullie

alltså hon e så låång :D
va skoj o komma iväg sådär mysigt

Svar: Lååång är hon, haha
LCHF Trollet

Sara Ekman

Så kul!! :) Och vilka outfits hon hade! :)

Svar: Ha ha, som det på en krogshow bör byttes det några gånger=)
LCHF Trollet

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Men så roligt och vilka härliga outfits hon hade :D

Svar: Ja, det var några byten=)
LCHF Trollet

Camilla Persson

Vad kul ☺️

Christian

Gratis? Inte illa... :)

Svar: Inte illa alls faktiskt!
LCHF Trollet

Joy

Åh, vad kul! Helt fantastiska outfits hade hon ju minsann!

Svar: Verkligen!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress