LCHF Trollet

"Mitt Sanna jag"
Sanna Nielsen gör sin alldeles egna show – ”Mitt Sanna jag”.
Det blir en kväll med internationella influenser och mängder med hits av Sanna musikaliska förebilder, så som Fleetwood Mac, Dionne Warwick, Michael Jackson, Crosby, Stills Nash & Young, Gladys Knight, Celine Dion, Diana Ross, Bee Gees och många fler. Men naturligtvis kommer även Sannas största hits och hennes egen historia att fläta samman din upplevelse på Hamburger Börs.
Det blir en kväll om utanförskap, kamp, ärlighet och inte minst kärlek. Tillsammans med en stor ensemble och några av Sverige absolut bästa musiker, och med stor öppen famn och hjärta, bjuder Nielsen in dig till sitt SANNA jag. Vi garanterar dig musik och arrangemang och en och annan överraskning som får dig att svepas med i dans, sång och glädje. Allt paketerat, designat  och presenterat i en show deluxe av några av Sveriges främsta showmakare.
 
 
Den här ska jag alltså få gå på genrepet av nästa onsdag, ibland har man en turdag!
marianne

Åh så roligt...inte för att Sanna är någon av mina favoriter, men det är ju alltid roligt att se på show, stämningen gör så mycket och genrepet, har jag hört, ska vara lika fartfylld som de efterföljande föreställningarna....som sagt ibland har man en turdag :)

Svar: Tuuurdag! =)
LCHF Trollet

Mösstanten

Kul! Skriver du om upplevelsen sedan?

Svar: Skulle jag tro, haha
LCHF Trollet

Ama de casa

WOW!!! Lyllo du! Hon har verkligen en fantastisk pipa, Sanna :-)

Svar: Pipan är det inga fel på , haha
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Åh, vad roligt!! :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Sara Ekman

Åh hon sjunger så bra <3

Svar: Ja, jag kan väldigt lite om henne...men sjunger bra gör hon!
LCHF Trollet

Znogge

Du kommer säkert inte att bli besviken och visst ska man ha tur ibland!

Svar: nej det har svårt att tro jag skulle bli=)
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Wow häftigt 👍

Svar: Ja, kul!
LCHF Trollet

Yasmine

Det låter verkligen sååå häftigt! :D Du måste berätta allt om det sen :)

Svar: men det tror jag nog att jag gör... haha
LCHF Trollet

Louise

Låter som en riktigt bra show! :D Vill också!

Svar: Tror det blir kul=)
LCHF Trollet

Amanda

Åh vad roligt! 😀

Svar: Men ja!
LCHF Trollet

Anonym

Ibland har man verkligen tur ja det ser jag! Kul för dig!

Svar: Ha ha, kan bara hålla med!
LCHF Trollet

Amanda (Swedish Passport)

Men åh så roligt! :D

Svar: Verkligen, lyllo mej!
LCHF Trollet

Netti Starby

Men oj vad kul! :-D Kramis

Svar: ja, det ser jag fram emot!
LCHF Trollet

emelie andersson

åh vad roligt, lät spännande :)

Svar: Ska bli mycket skoj!!
LCHF Trollet

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Vilken grej, kul med genrep!
Sv: Jag kunde inte sagt det bättre själv. Nu dock så har de flyttats fram 1 vecka, så de är ca 10 veckor kvar, hoppas jag. Det återstår ju att se vad DT`n säger också.
Tack fina du <3

Svar: Ja hur kul som helst. Skulle gärna springa på krogshow hela tiden men det kostar. En billigare variant då och då är inte alls fel!
LCHF Trollet

ullie

ja men det kommer väl bli skoj
jodå man borde tro på dem tycker ja känner att de ofta hjälper mej faktiskt

Svar: blir toppen!
LCHF Trollet

Sarah

Så roligt för dej :) Det kan man ju verkligen kalla en turdag :)

Svar: Ha ha, ja verkligen!
LCHF Trollet

Carro

Åh vad roligt! 😍

Svar: men ja!
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Åhhhh så skoj! Har för mig att Läckberg varit involverad och skrivit texter, eller har jag blandat ihop det nu tro? Hur som, säker på att du får en härligt föreställning!

Svar: Ingen aning faktiskt, ska bli kul hur som!
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

åååå Den vill jag med se

Svar: Älskar att gå på alla sorters krogshow=)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad kul :D

Svar: men ja!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress