LCHF Trollet

Bästa
 Melanders bakficka med mamma och Micke
 Västerbottengrattinerade gäddfärsqueneller med spenat, ljuvliga
 
Ostbricka hos Martin och Janne
 Alltid gott
 
Personalmat Ulla
 Bygg din egen räksallad
 
Veckans recept
 Köttfärspaj à la Kostdoktorn, mycket god
 
Hemma lunch
 Färstbiffar med ost, philadelphia och lök som serverades med gräddkokt riven blomkål, urgott!
 
Omelette à la Micke
 Mycket ost i den, helt enligt mina önskemål
marianne

Gäddqueneller....jag dreglar, och personalmaten....åhhhh sluta!

Svar: men det får vi gå ner på melanders söderhallarna och äta när du kommer=)
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Smarriga tallrikar allt ser gott ut Bästa tycker jag är räksalladen !

Svar: gillar allt med "bygg din egen..." på jobbet, haha
LCHF Trollet

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Sv; Ber om ursäkt för sent svar. Men tack fina du! Kram

Yasmine

Jag bor där på riktigt, bara internet och datorn som fattas. Så fort jag får internet om någon vecka så bor jag där med alla mina saker :D

Svar: Ha ha, det lät inte så men då förstår jag! <3
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh så mycket gott :) Nu blev jag hungrig!

Sara Ekman

Såå mycket gott :D

Mösstanten

jag säger mums, som vanligt.

sarah

tack så mycket =)

Carro

Men så mycket gott! 😍

enna

Gott, tror det blir ägg till frukost imorgon :)

Svar: Bästa frukosten!
LCHF Trollet

Veronica Pettersson - Mode och Livsstil

Mat alltså :3

Sv: Tack, Gott Nytt År på dig <3

ullie

nej men du bjuder på så gott alltid o här sitter ja på sena kvällskvisten o blir hungrig =)
fin söndag kram

Svar: Jobbigt... ;)
LCHF Trollet

Sarah

Så mycket god mat :) Jättefina bilder :)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Heléna

Det var en himla massa med god mat :D Hoppas du får en gastronomisk kommande vecka :D Kram <3

Svar: Tvivlar, men man vet aldrig om inspirationen kommer tillbaka, haha
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

älskar ostbricka!

Svar: Men ja, jag älskar ost, varför har jag det så sällan??
LCHF Trollet

marianne

Jaaa absolut vad gott, jag måste nog stanna länge så jag hinner allt ;)

Svar: hihi
LCHF Trollet

Marias Memoarer

Jag blir jämt så hungrig av maten du lägger upp, kanske för att du ofta använder ost, något jag är svag för ;)

Svar: Mycket ost blir det... gott!!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress