LCHF Trollet

Cool kyrka i Dublin
 
 
 
Annika

Det stället hade jag gärna besökt, vad häftigt med orgeln.

Svar: Hela stället var urhäftigt
LCHF Trollet

Marianne

Den missade jag!

Svar: Jag har gått förbi den i flera år
LCHF Trollet

Eva Trillian

Häftig återanvändning :)

Svar: Eller hur, så långa som står tomma...
LCHF Trollet

Biggeros

Jag vill åka till Dublin🤗
Hoppas att vädret är bra!

Svar: Åk bara. Vädrer i dublin var fint, här ska bli fint i helgen
LCHF Trollet

ca

så cool :D
sv; haha visst. åh tack fina du!

Svar: Men ja, verkligen
LCHF Trollet

Moa

Åh! Vill också åka till Dublin. Var resan värt? 😍

Svar: Älskar dublin, varit där flera gånger
LCHF Trollet

znogge

Det var ett lite annorlunda sätt att använda kyrkobyggnaden men varför inte!

Svar: Det finns ju så många, tycker det är fint att dom delar med dej😁
LCHF Trollet

Amanda

Åh så häftig! 😃

Svar: Ja, verkligen
LCHF Trollet

Mösstanten

Ja det var en kyrka som heter duga.

Svar: Japp, den där på sin tid till Arthur Guinnes att gifta sej i och nu åt mej😉 (Det finns en åt alla)
LCHF Trollet

Yasmine

Vilket spännande ställe! Kram

Svar: Galet coolt
LCHF Trollet

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Men så trevligt det där såg ut!

Svar: Trevligt ställe!
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Dublin är aldrig fel! Härligt, å jag dreglar fortfarande åt tidigare inlägg å då särskilt  Löjromsnapolenon med champagne... såg SJUKT gott ut!

Svar: Haha, det var sjukt gott, lovar!
LCHF Trollet

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Ser mysigt ut 😍

Svar: Det var det verkligen
LCHF Trollet

Biggeros

Jag hoppas att du har det bra i Dublin!!Eller rentav är du tillbax🤗
Trevlig Fredag!

Emma Engström

Det var verkligen ett häftigt ställe! :D Ha en jättebra dag!

Biggeros

Hoppas allt är bra med dig🤗
Trevlig Söndag!

Svar: Mycket fint, på väg till Göteborg i detta nu
LCHF Trollet

gun

Är det i en kyrka restaurangen finns i? Hur ser din vecka ut nu?
Fullt upp skulle jag tro:)..
Kram gun

Svar: Ja, en kyrka, en riktig kyrka. Arthur Guinnes gifte sej där... Fullt upp... nja, på väg till Göteborg...
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Ser trevligt ut!

Marias Memoarer

Kyrka som gjorts om till bar - så coolt, och lite smått provokativt ;)

Svar: Lite men mest coolt.
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress