LCHF Trollet

Bästa
 Hemma lunch med Micke
 Pannbiff, gräddsås och stekt vitkål med lök
 
Hemma lunch när det bara är jag
 Ett kokt ägg, en burk makrill i tomatsås och lite majjo... haha
 
Frukost a la Micke
 Ost och skinka
 
Veckans "storkok"
 Gjorde en köttfärslimpa som räckt till många måltider, här med coleslaw
 
Zum Franziskaner
 Fritterad västerbottenost med hjortronsylt och persilja
 
 
Gastronomievent
 Löjromsnapolenon... och champagne;)
 
Personalmat på Makalös
 Ok ok, det var fjäsk för att jag skulle vilja komma tillbaka men det går bra...
Gåsleverterrin med inkokt päron och syltad rödlök
 
Micke fixar sen middag
 Kyckling, blomkål, svamp, lök... himelskt gott
Yasmine

Mums så mycket gott! :D

Emma Engström

Hoppas du haft en underbar dag! :D <3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Gud så himla mycket gott :). Älskar ditt porslin, gröna Anna va? :)

Svar: Ja, gröna anna. började samla för ca ett år sedan=)
LCHF Trollet

Amanda

Åh vad gott 😃

Biggeros

Ja, så himmelskt frestande som du visar på faten!!!
Vad blir det för mat idag...
Här blir det korv stroganoff÷) Ha det bra🤗

Svar: Tack fina. Idag är jag på jobbet men har tjocka revben i lergrytan hemma i ugnen... ;)Korvstroganoff är sjukt gott!
LCHF Trollet

Marianne

Din hemmalunch, bild 2 är lite i min smak, haha
Det är den friterade osten också ...

Svar: Ha ha, ibland måste det få vara enkelt!! Osten ska vi ta när du kommer...
LCHF Trollet

Jasmine

Varierade måltider! Kul att inspireras.

(Sent) Svar: Tack, roligt att du gläds åt min bloggs framgång.

Kram

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress