LCHF Trollet

Julbordets sju turer
 Sill. strömming ägg och lite röror är först ut
 
Igår kväll var det dags, första och troligen sista julbordet som servitris för i år. Jobbade med Eva i festvåningen, så mysigt
 
 Kall fisk, inkokt- gravad- kallrökt- och varmrökt lax
 
Har verkligen en grym basgrupp denna terminen, vi kommer bli klara med grupparbetet på fredag så första två veckorna efter jul kan vi koncentrera oss på hemtentan och ses snabbt för att fixa redovisning bara <3
 
 Kallskuret
 
Ikväll sitter jag i garderoben, imorgon sitter jag i garderoben men på fredag ska jag göra ett superkort pass och sen mysa med Eva <3
 
 Glöm inte!
 
Lördag blir en lång dag i garderoben, måste förbi Clas Olsson innan och köpa burkar så jag kan packa ihop ett sillbord till Göteborg=)
 
 Först dessert och sen godis;)
 
Söndag, längtar, sätter vi oss på tåget till Göteborg för några härliga juldagar med storfamilj
 
 Fina festvåningen på Ulla Winbladh
 
Hoppas alla fina härinne har en härlig jul att se fram emot!
Biggeros

Så gott allt ser ut och glöm inte att ts med dig sill÷)) Vi ska fira själva i år men får Sverigebesök till Nyår=) Riktigt trevlig Jul i Götet om vi inte hörs innan 🎅🤶🎁🎄🎶

Svar: Sillen kom med, dom har nog kvar ännu, haha
LCHF Trollet

Znogge

Så mycket att välja blad. Undrar om någon orkar smaka av allt... Själv tycker jag bäst om desserterna och godiset för resten är inte min grej.
Hoppas ni får en härlig julhelg i Göteborg!

Svar: Det är ju det bästa med buffe, man får välja=)
LCHF Trollet

Heléna

Oj så mycket gott det fanns på det julbordet! Blir hungrig bara jag ser bilderna! Så mysigt att du ska ner till Göteborg - hoppas det blir riktigt mysigt! Kram 🤗💖💖

Emma Engström

Så mysigt och så mycket det fanns att välj på! :D

Ama de casa

Oj så mycket godsaker! :-)
Hoppas ni får en underbar jul i Göteborg!

Marianne

Ojoj så mycket gott, jag brukar stanna vid sill & lax, sen orkar jag kanske en skinkmacka.
Mycket spring men roligt att jobba på julbord...

Carro

åh, julbord :D

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Men du så himlans massa gott :D. Älskar julbord men endast varit på ett :). Nu tycks ju du jobbat dock men ändå.
Gällande gruppen så om du delar in länk så ska du kommentera alla bloggar som delat den dagen :)

Svar: vilken bra grupp! jag tackar dig!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress