LCHF Trollet

Gala Vin - Australien vs. Nya Zeeland
Som sagt lite trött igår efter en mycket härlig Alsacemiddag på Söndag...
Föreläsningen på förmiddagen (Riskfaktorer och egenvård vid folksjukdom) var lite interaktiv vilket var bra för mej, haha
Tog en promenad, köpte sallad på ICA och gick till kyrkan där vi hade eftermiddagens föreläsning (Att leva med ryggmärgsskada).
Tyvärr hade skolan skapat stor oreda kring om föreläsningen verkligen var måndag, dom flesta gissade på onsdag, och vi blev bara runt 10 stycken.
Mycket tråkigt för det var en bra föreläsning där en ryggmärsskadad kille berättade om sin vardag, assisans, LSS och annat ihop med en av våra lärare som tog dom mer "allmänna" delarna.
Nåja, är man få får man sluta tidigt;)
Hem, middag och iväg på vinprovning
Som alltid lärorikt och mycket trevligt även om jag fortfarande var lite trött...
Ett glas på Secret som avslutning för några av oss
Tenta svar: Klarade båda omtentorna jag skrev för termin två, nu har jag EN restenta kvar... Såååå skönt!
 
 
Idag har jag svårt att komma igång men jag har avslutat ett inlägg på kork och kapsyl om Australien, nu måste jag verkligen komma igång och plugga...
Micke jobbar lunch så jag har lite tid på mej innan vi ska göra ett ordentligt röj hemma...
 
 
Onsdag imorgon, då kommer basgruppen 09.00 för seminarieplanering, vi har tre seminarier och två inlämningar på 1000-1500 ord vardera som måste göras klart.
Micke jobbar kväll så när vi är klara tror jag att jag ska dö i soffan...
Hoppas ni har en fin vecka!
 
 
Mariana

Grattis till tentorna 👍, men vilken snurr du har på allt! 😳😂

Svar: Ha ha, snurrar fint;)
LCHF Trollet

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Grattis, bra att vara av med gamla omtentor när en ny termin startar! Kul att du skriver lite om innehållet i din utbildning!
Ha det gott!

Svar: Men ja, så skönt!
LCHF Trollet

Mösstanten

Roligt att du klarade omtentorna.

Svar: Så skönt!
LCHF Trollet

Emma Engström

Åhh grattis till tentorna!! :D

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Znogge

Grattis till godkända tentor och så skönt att kunna bocka av dem!

Svar: Men ja, så skönt!! Tack!!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

grattis till de klarade tentorna :D

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

ullie

oj har aldrigv arit på vinprovning verkar skoj

verkar spännande me ryggmärsskada ller spännande dumt det lät men ja att lyssna o sådär menar ja hur det är

Svar: Vinprovning är jättekul! Spännande verkligen, förstår vad du menar;)
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Fasiken vad gött med ett glas rött till tapas! Borde ta tag i att gå förbi systemet nån dag

Svar: Ja, det är ju gott... sommaren blir det mest vitt och rose men nu står ett gott glas rött högt på listan...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress