LCHF Trollet

Bild torka
Jag har fattat läkemedelsräkningen (så glad!! måste räkna lite men...) vilket gjorde att jag fick lååång håltimme igår
Micke blev avringd från lunchen så vi sågs på stan
Köpte en klänning till mej, skor och skjortor till Micke, även en lunch hans med
På eftermiddagen hade vi två seminarier "Sexuell hälsa" och "omvårdnad vid cancer"
Mitt i föreläsningen ringde mamma, vårat ekskåp (som tar upp hela vardagsrummet) var sålt, kunde dom hämta idag??
What! Ja, ja, Martin fick komma hit istället för att vi sågs på krogen, urmysigt!!
Saker överallt efter att ha tömt skåpet men nu är det hämtat
Jag och Martin drack vin och fixade med schemat till garderoben fram till julborden...
 
 Tur det finns arkiv... här Pappi, en dröm på fiolen och 95 år <3
 
Idag skulle jag ha lunchat med Eva men det fick ställas in då vi ska ses i basgruppen (efter basgrupp;) och jobba med tre seminarier
Ikväll ska jag jobba...
 
 Killen som klev ut från 50-talet och in på Roberts i Nashville
 
Imorgon på förmiddagen kommer Niklas för att få lite hjälp med läkemedelsräkningen, mycket bra för då är jag tvungen att sätta mej med det.
Tvättstugan på eftermiddagen och med lite tur får jag träffa Eva en stund
Vore ju bra om jag även plockade iordning sakerna som stått i skåpet... haha
 
 Brazilbilly him self, började som helg artist på Roberts och äger idag stället...
 
Helgen blir lugn, tenta på lördag, öppet hus för en jobbarkompis som fyller 40 och lite plugg...
 
Mariana

Ujejuj, vad du ligger i! 👍👍

”Sexuell hälsa” ... därav din kommentar i min blogg 😂😂

Svar: Ha ha, kan vara så;)
LCHF Trollet

Emma Engström

Roligt att det blev lite shopping, inte så fel! :D

Marianne

Åhhh härlig känsla när det klickar till, poletten trillar ner och allt blir glasklart.
Och man dessutom blir belönad med en håltimme ;)

Haha....tömma skåp, man inser hur mycket saker man har, var ska man hitta ny plats liksom??


Svar: Exakt, var???
LCHF Trollet

Znogge

Grattis till försäljningen av skåpet även om det genererade en del merarbete! Skönt att du börjar förstå läkemedelsberäkningen.

Svar: Merarbetet ska jag ta tag i idag...
LCHF Trollet

Sara Ekman

Låter som full rulle! :)

Ama de casa

Låter som du har en trevlig helg på gång - fast kanske inte just tentan då... :-)

Svar: Lite för trevlig... ;)
LCHF Trollet

Biggeros

Skönt att bli av med ekhyllan. Hoppas du får ordning på dina saker som hyllan innehöll=)
Läkemedelsräkning tyckte jag var svårt från en början tills det bara satt där.
Härligt att se den pigga "något" gamla mannen kan roa många🤗

Svar: Mycket skönt att bli av med skåpet men det är lite fix för att få undan allt... Något gamla var ordet sa Bull;)
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Gud, vad du har fullt upp hela tiden! En annan hinner knappt gå upp ur sängen innan dagen är över, haha ..

Svar: Ha ha, tycker inte jag gör annat än sitter vid köksbordet med plugg eller blogg;)
LCHF Trollet

Carolina

Härligt att du listat ut hur man gör och att du även förstår. Grattis! :D

Svar: Ja, det kändes skönt så klart. Även tentan kändes bra!
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Härligt att du fixat räkningen :D. Är det din pappa som spelar alltså? Häftigt i så fall :D

Svar: Ha ha, det hade varit häftigt men nej, han "heter" Papi...
LCHF Trollet

annelie

kan du inte visa bild på klänningen du köpte ? nyfiken

Svar: Det ska jag försöka ordna
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

lycka till på tentan!

Svar: Tack fina, kändes bra
LCHF Trollet

ullie

härligt att skåpet blir sålt men inte skoj o plocka allt som va i =)
hoppas du fixar räkningen nu då kram

Svar: Nä, det blir lite jobb med ett stort skåp mindre=)) Räkningen kändes bra!
LCHF Trollet

Mösstanten

Återanvändning är inte fel. Inte heller när det gäller bilder.

Svar: Ha ha, sant!
LCHF Trollet

wiolettan

Fullt upp, det rör på sig hela tiden hos dig. Jag skulle inte orka detta tempo nu längre.
Håller tummar för din tenta på lördag.
Kram!

Svar: Men jag har ju minst ett hål per vecka;) Tack fina!
LCHF Trollet

marianne

Jag har ju ff ouppackade lådor i förrådet :p

Svar: Jag har ouppackade lådor överallt...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress