LCHF Trollet

Veckorna går i en rasande fart
Omtentan i Etik i lördags kändes så där, men vi får se.
Gick hem en stund för att sen ila till jobbet 
 
 
Söndag gjorde jag ingenting, så skönt
Strosade runt i det fina vädret
Micke var på fotboll och skickade denna bild från Götgatan när dom tågade mot arenan
 
 
Fina Isabella har fyllt 18 år, 18!
Helt galet
Igår skulle jag gått med Eva på Franska vindagarna på grand men det strulade till sej för henne så jag fick gå med på champagnemiddag istället, stackars mej😂
När ja kom hem funkade inte com hem och ska så inte göra på ett par dagar, morr 
 
 
Idag har jag ett par timmars föreläsning i Sköndal och sen garderobsmöte
Har en fot som gjort ont ett par dar och det verkar bli värre, suck, blir nog inget jobb son servitris imorgon
Ama de casa

Ja, dig är det verkligen synd om din stackare. Champagne... Du har mina sympatier! ;-)

Jösses vilket pådrag innan fotbollen där - helt galet egentligen.

Hoppas det vänder så att foten blir bättre!

Svar: Nån får offra sej... Galet var ordet sa Bull... fotdjävel
LCHF Trollet

my

Champagnemiddag lät inte helt fel ;)

Svar: Inte alls😂
LCHF Trollet

Annika

Du behöver nog vila foten tror jag.

Svar: Men va f*n... haha
LCHF Trollet

Znogge

Synd att tentan kändes så där men man ska inte kasta in handduken i förväg! Ibland har man helt missbedömt sin insats...

Svar: Nej då,väntar hoppfullt 😁
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

hoppas tentan gikc bra!

Svar: Oj, jag också😉
LCHF Trollet

Emma Engström

Men oj vad är det med foten? Hoppas verkligen den blir bättre! <3

Svar: Ingen aning men nu får det räcka
LCHF Trollet

Mösstanten

Vilken uppställning av polishästar! Är det likadant varje gång det är match?

Svar: Vet inte, det var gubben som skickade bilden
LCHF Trollet

Johan

Jag håller med dig, veckorna går verkligen fort nu... snart november liksom... :O

Hoppas även att du fixar omtentan, även om det inte kändes på topp!

Svar: Vi får se hur det går😄
LCHF Trollet

ullie

ja men då hoppas vi att tentan gick bra
hoppas du har en fin vecka kram

Svar: Jag hoppas massor...
LCHF Trollet

Christian

Bomber och granater på väg till fotbollen.... ?!?!

Svar: Inte jag...
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

ja tiden går verkligen fort!

Marianne

Ja fy fasen vad veckorna rullar iväg snabbt, man hinner knappt blinka så är det ny dag = 7 blink så är det ny vecka!
Men aj foten, hoppas det inte är hälsporre som du tror, det kan visst bli grymt långdraget har jag hört.

Svar: Ingen fara, dom flesta är bättre innom ett år 😂
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress