LCHF Trollet

Tenta och jobb
Träffade några tjejer från skolan innan tentan (tog ett glas vin, haha), fick låna en bok, babblade lite
Tenta 14-17, omtenta Etik, gick inte så bra men jag skrev på allt så vi får se
Hem, byta om, byta väska och iväg till jobbet
Fina Martin stannade över
Mycket folk, kvällen gick fort, fick sett en entimmes film för skolan
Micke jobbade sen festvåning på Grand Hotell, Saltsjöbaden
 
 
Inget bestämt idag, trött, stel
Ska ta mej till Lagerbaren och se om vi får boka en ny viskväll
Handla och laga lite mat till veckan
Micke ska på fotboll
 
 
Städmåndag, älskar
Franska vindagarna på Grand
Basgrupp på messenger, haha
Micke hänger med på Grand;)
 
Angelica Wåhlin

Ändå helt rätt att ta ett glas innan tenta ;)

Svar: Eller hur!
LCHF Trollet

blondina

Ja alla fina kommentarer gör mig glad ;) folk är så snälla :D

Mösstanten

Det var ett bra citat!

Svar: Ja, det var liksom lite genomtänkt...
LCHF Trollet

Gun Toresson

Det kanske gick jättebra med din omtenta med ett glas vin:)
Grand Hotell Saltsjöbaden där har jag varit....fint där ute.
Franska vindagarna på Grand vad händer då undrar en småläning.
Kram gun

Svar: Haha, hoppas vinet hjälpte! Jag har aldrig varit i Saltsjöbaden men det blir nog... Då kommer massa vinhus från Frankrike dit och presenterar sina viner... jag går omkring och njuter av God viner😁 (Nu blev det inte av men...)
LCHF Trollet

Marianne

Men vin före tentan??? Haha, då blir det nog full pott...
Har du någon önskeartist till viskvällen?

Svar: Nja men det beror nog inte på vinet varken eller... Nä, brukar bli bra det som blir
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

jag tyckte det var så tråkigt med etik..

Svar: Men skoja inte, ska vi eller ska vi inte ringa ambulans till gamla pappa som ramlat och krossat höften när han inte vill...😱
LCHF Trollet

Mariana

Ha en jättefin städmåndag! 😊

marianne

Haha....nä då klart, hur gick det då?

Svar: Man får vänta 3 veckor...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress