LCHF Trollet

Planer för v. 44
 
Måndag
 Kommer hem från Ålands hav 07
Basgruppen kommer 09
Mingelfest, tema halloween, från 15 
Micke ska på fotboll
 
Tisdag
Åker ev med mamma till Hudiksvall för att byta däck på bilen
 
Onsdag
Seminarie 13- 16.30, livsåskådning 
 
Torsdag
Seminarie 9-12, substansberoende 
Micke ska på fotboll 
 
Fredag
Åker till Malta!
Micke ska med
 
Lördag
Malta
 
Söndag
Malta, alla spelar förhoppningsvis så jag får lata mej! ❤
 
Emelie Andersson

Åh Malta! 😍

Svar: Så känner jag också
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Kul att åka till Malta

Svar: Jaaa!
LCHF Trollet

Ama de casa

En fullspäckad vecka igen - men när det ingår "Malta" där så tycker jag inte särskilt synd om dig :-D

Ha det toppenbra!

Svar: Lite så är det, ingår Malta får man inte klaga, haha
LCHF Trollet

Yasmine

Hoppas verkligen att du får lata dig på söndag! ;) Malta låter toppen!

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Malin

Ser ut som en späckad men roligt vecka! Hoppas att resan till Malta blir toppen :D

Svar: På väg nu, det tror jag 😉
LCHF Trollet

Mösstanten

Ha ha! De där villfarelserna är jätteroliga.

Svar: Men ja!
LCHF Trollet

Znogge

Det låter som en väldigt bra vecka! Speciellt den senare delen :D

Svar: Och nu är den senare delen här 😀
LCHF Trollet

gun

Vilken vecka!!!!!!!!!! Ja, du ligger inte på latsidan precis:). Varierande med andra ord.
Malta vad spännande hoppas du lägger ut lite bilder därifrån.
Kram gun

Svar: Kommer bilder, ska bli skönt!
LCHF Trollet

Sarah

Mingelfest med Halloweentema låter kul :)

Svar: Haha ja!
LCHF Trollet

my

Lycka till på seminariumen, eller hur tusan skriver man det i flertal haha!!! Och alltså vi kan byta planer där på fredag, jag tar ditt så får du mitt ;)

Svar: Eh... nja... NEJ! 😂
LCHF Trollet

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Ha en trevlig resa till Malta! Blir lite avis!

Svar: Lovar att göra mitt bösta😉
LCHF Trollet

Christian

Bilden "lånar" jag, i vanlig ordning.....

Svar: Villfarelser kan man inte ha för många
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress