LCHF Trollet

Malta och viscafe bokat
Tisdag, gick upp vid fem, blogga och plugga - båda görs bäst tidigt
Promenerade in till stan, Micke hängde med, en härlig vinlunch stod på schemat
L'aaventura bredvid Hard Rock på Sveavägen, vilket vackert ställe!
God mat, goda viner (Zonin, Italien) och mycket trevligt sällskap.
Eva så klart, men oxå massa andra härliga vinskribent tjejer
Jag och Eva fick ett glas bubbla efter och lite babbel, hon sticker på 3 vinresor på rad nu på morgonen;)
Lagade lite mat med Micke och intog soffläge resten av kvällen
Viscafeartist till 14:e oktober blev Finn Zetterholm, resan till Malta i början av november bokad. 
 
 Inte helt missnöjd=)
 
Gick upp tidigt även idag men sov till 06.15;)
Plugga på morgonen
Seminarie vid lunch som dom har ändrat instruktioner till mer än en gång, ingen vet vad som väntas=)
Middag med Jennifer ikväll, ska bli så mysigt, det var så länge sen!
Micke hänger med om han inte ska på hockey
 
 Francesco Zonin...
 
Mamma Mia på Tyrol står på schemat imorgon kväll, längtar!
Jag, Micke, Mamma och ett gäng från jobbet, kan inte gå fel=)
Ingen skola så jag hinner plugga på dan, blir ju toppen!
 
 Pasta, ja, nä, det är inte ofta jag äter MEN hemgjord pasta med färskriven parmesan... sjukt gott med sting...
 
 
 
Mösstanten

Fullt upp förstår jag. Är Finn Zetterholm fortfarande verksam?

Svar: Hoppas det eftersom han ska spela hos oss;)
LCHF Trollet

annelie

va kul å resa :D

Svar: Ja, älskar att resa!
LCHF Trollet

Znogge

"Mamma Mia" är så bra så du lär inte bli besviken!

Svar: Det blev jag inte
LCHF Trollet

Emma Engström

3 vinresor, det var inte dåligt! ;) Ser härligt ut! :D

Petra

ser ut ni hade det trevligt

sv älskar hösten med alla färgerna på löven och mysa inne

Svar: men fina dagar är det härligt att mysa ute också!
LCHF Trollet

marianne

Blogg går bäst på morgonen, samtidigt med frukosten för mej.
L'aaventura, är det ett nytt ställe? Har för mej att vi var på ett ställe bredvid Hard Rock, men känner inte igen namnet. Min systerson och hans fru spelade en trappa upp.

Finn Zetterholm, så trevligt, han är en gammal bekant från Öland, mina bröders vän,,,,

Svar: L'avventura är nytt, öppnade i Januari tror jag... Ska bli kul, har aldrig hört honom live
LCHF Trollet

enna

Låter som en bra dag :)

Svar: En bra dag, en bättre dag till och med;)
LCHF Trollet

Ama de casa

Åh! Mamma Mia och Malta - två grejer jag verkligen skulle vilja se/besöka nån gång - så roligt! :-)

Svar: mamma mia var grymt, Malta ligger lite längre fram, men trevligt så klart!
LCHF Trollet

Heléna

Jättefin bild på dig!!! Härligt att du har så många trevliga saker inbokade - ett perfekt sätt att ta sig igenom höstrusket :D Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen :D Kram <3

Svar: Ja, man behöver lite avbrott från både höstrusk och plugg=)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad gott :D

Carolina

Låter super trevligt!! :D

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Låter som du har mycket kul framför dig :D

ullie

ja har hört att en sån egen gjord pasta är massa godare har nog dock aldrig prövat
hoppas nu du får jätte skoj o ja så fint kort på dej ser helnöjd ut =) kram

Svar: Det är inte samma produkt... går inte att jämföra... du måste prova=)
LCHF Trollet

Denise

Vad kul med Mamma Mia ikväll! :D

Svar: Det var grymt bra!
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Packar du med mig i väskan till Malta, är du snäll? ;)

Svar: Kan bli trångt, har bara handbagage, men vi provar!
LCHF Trollet

Marianne

Han har roliga texter, men när jag såg honom för några år sedan sjöng han inte min favorit som heter myran, jag tror det är min favorit för att jag har ett särskilt minne av den från stugan. Jag brukade sjunga dem för mina hästar om de blev stressade när vi red i skogen...hihi

Svar: Dumma😆
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress