LCHF Trollet

Det kategoriska imperativet
Japp skrev klar lappen, Plikt etik, Utilitarism, Dygdetik, Livsåskådning, Dialog och Argumentation. 
En A4 handskriven, på båda sidor, känns bra
Hade föreläsning 9-15 om suicid på dan, galet intressant men låångt, det är svårt att hänga med på slutet.
Blev inte så mycket mer än suicid och etik igår, inte ens champagne trotts att det var internationella champagnedagen...
 
 Vacker utsikt från fjällgatan...
 
Möta en klasskomis på förmiddagen, få en bok och gå igenom lite för etiktentan
Etiktenta
Kvällsjobb, så ser dagen ut, inte så spännande men...
 
 Nyklippt snygging
 
Söndag är helt blank
Micke ska på fotboll
Tror jag ska ägna hela dagen åt bloggen, komma ikapp lite
Laga matlådor till nästa vecka
Ta en härlig höstpromenad...
Låter inte så tokigt va??
 
Hoppas ni har en fin helg!
Mösstanten

Komma ikapp är inte fel, vad det än är som man vill komma ikapp med. Känns lugnare liksom.

Svar: Ja, det är sköbt
LCHF Trollet

Znogge

Alla dagar är inte lika spännande men de fyller ändå en funktion! Själv har jag inga större klagomål på helgen så här långt.

Ha en bra lördag!

Svar: Ja, särskilmt dom höndelsefattiga tror jag😉
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Visste inte de fanns champagne dag 😉

Svar: Men kanelbullen? 🤣
LCHF Trollet

Marianne

Ja fy så jobbigt att vara koncentrerad och försöka hänga med hela dagen även om det är intressant.
En höstpromenad låter perfekt ;)

Svar: Skönt även dagar som idag när det är småregn och blåst
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag visste inte att champange hade fått en egen dag :P

Svar: Långt före kanelbullen😂
LCHF Trollet

Kenneth

här rullar det på jämna plågor :) mina dagar ser rätt lika ut lever i en rutinbunden värld för att jag ska orka med allt :)
stackarn fick han ligga på sidan när du fotade :)

Svar: Hoppas det blir bättre för dej...Vad gör man inte för konsten 🤣
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Näe, missade jag årets internationella champagnedag?!?! Gjorde det ju i fjol med... tur att jag helgar den titt som tätt med bubbel de övriga dagarna ;-D

Svar: Jag hedrar den 8xkså tillräckligtofta för att kunna missa😉
LCHF Trollet

Jasmine

Spännande ämnen du berör i din utbildning!
Fin utsikt från Fjällgatan, ett bevis på att Stockholm är vackert.
Kram

Svar: Allt är spännande! Stockholm är verkligen vackert
LCHF Trollet

Emma Engström

Hoppas dagen blir superbra! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress