LCHF Trollet

Bästa
 Mamma Mia the Party
 Riktigt god fetaost i denna sallad
 
Frukost
 Får omelette eller äggröra varje morgon jag och Micke äter tillsammans, lyx!
 
Personalmat
 Crispychicken ceasarsallad, galet gott
 
Sköndal
 Fiket vid vattnet, har ätit många kyckling/fetaostsallad här men denna var inte lika bra, hoppas det var tillfälligt
 
Middag hemma
 Strimlad vitklå, köttfärssås, riven ost - toppad med smetana
 
Mustig gryta på fjällko
 Så sjukt god blev denna. Stekte köttet med charlottenlök, fick sjuda med en buljongtärning en halvtimme. Nästa dag värmde jag upp den, tillsatte grädde och lät puttra en stund. Stekte skogschampinjoner och purjolök som adderades i grytan. Serverades med rivna, råa rotsaker toppad med smetana och finstrimlad sockerärta.
Emma Engström

Perfekt när man kan ta det nästa dag också! :D

Svar: verkligen!
LCHF Trollet

Ama de casa

Sååå mycket gott! Speciellt spännande tycker jag att det där med " Strimlad vitklå" lät... ;-)

Svar: Spännande vete f-n, men gott!
LCHF Trollet

Carolina

Åh så himla gott!! Speciellt den sista rätten såg galet god ut :D

Sv; absolut! Håller helt med dig :)

Svar: Den är jag särskilt nöjd med... haha
LCHF Trollet

Znogge

Snacka om att jag blev hungrig där :D

Julia Svensson

Åh vad gott!

Jessica

Mums, så gott :)

Carro

Åh omelette var länge sedan vi åt, tack för tipset! 😍

Svar: Gott!
LCHF Trollet

Carro

blir lika hungrig som vanligt av dina matbilder..;)

Svar: Känns bra;)
LCHF Trollet

natalia

Mums så gott :D

Mösstanten

Nu blir jag hungrig igen!

Svar: Bra det!
LCHF Trollet

cecilia

mums!!

Eva Trillian

Så mycket god mat - och snygg också :)
Önskar dig en bra vecka :)

Svar: Tack och tack och tack det samma!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress