LCHF Trollet

Vilken praktikplats
 Började ju praktiken i onsdags och nu har jag "jobbat" helgen, superhärligt ställe med bara mysiga kollegor på alla "nivåer". Akutavdelning ger ju också många lärtillfällen... Jag är supernöjd!
 
 
Fredag var jobb garderob hela dagen, lördag kväll på praktiken (vi vann dryga 8000 på stryktipset med tjejerna) och söndag morgon på praktiken. Igår när jag kom hem däckade jag fyra timmar i soffan... haha
 
 
Idag jobbar jag lunch i garderoben, sen har jag en lång lista med saker som ska göras, men jag är ledig i morgon också så det är inget synd om mej=)
Mösstanten

Så jättebra att du trivs på din praktikplats!

Svar: Ja, det är riktigt skönt
LCHF Trollet

Elin

Åh men guuu så spännande att testa lite blandat!! Hoppas du får en jättefin dag <3 Kram

Svar: Tack gulliga du, har verkligen kul hela tiden och dagarna går så fort!!
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

När jag ser den bilden känner jag att vilken tur att jag inte tagit fram pyntet än ;)

Svar: Ha ha, eller hur! Vem vill döda en Alv liksom??
LCHF Trollet

Christian

Love tomtebilden :)

Svar: Ha ha, me too!
LCHF Trollet

Carro

Oj så intensivt, hoppas du får en skön ledig dag imorgon 😍

Svar: Det var skönt, längtar efter nästa, haha
LCHF Trollet

Anonym

Vad kul att du trivs på din praktik plats och skönt med lite ledigt mellan varven. Adventssakerna har faktiskt kommit upp hos mig.
Det är mörkt på landet och ljusen lyser upp så fint. Du får ha en fin vecka.
Kram gun

Svar: Ha ha, det är ok men bilden är rolig;)
LCHF Trollet

Delila

Skönt med lediga dagar!! <3
Älskar bilden längst ner haha!

Svar: finns så mycket roliga bilder därute... Längtar till en ny ledig dag...
LCHF Trollet

ullie

är ju alltid så mycket som ska kommas ihåg o göras man drömmer om det sen

ha ha den me alven lånar ja det är så många som pyntar tom med gran nu

Svar: Ja, den med Alven tyckte jag var skit kul och passande;)
LCHF Trollet

Sara Ekman

Härligt med bra praktikplats! :)

Svar: Ja, jätte härligt!
LCHF Trollet

Mariana

Grattis till bra praktikplats! 👍

Svar: Tack, det är faktiskt ganska viktigt
LCHF Trollet

Marianne

Grattis till vinsten!
Dagens rappakalja är bäst, haha

Norriz är kastrerad!
Behöver fundera ett tag till om jag ska lägga tavlan med efterlysning på fb.

Svar: Tackar!! Ibland blir kastrerade katter mobbade *snyft*
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress