LCHF Trollet

Stickvänlig handledare
Vilken gullig, vi är två som praktiserar och båda fick sticka.
Nu det avklarat och det gick ok
 
 
Ny praktik idag, börjar 07
Omvårdnadshandledning och sen kvällen i garderoben
Imorgon blir det sovmorgon 😉
LCHF Trollet - blogg1.se

Rösta gärna på bloggen på blogg1.se för fler nya läsare till bloggen.

Angelica Wåhlin

Vad mysigt med lite stickning på jobbet! Hade en gång en kollega som alltid stickade när vi hade en lugn stund. Jag stickar inte själv, men tyckte det var så mysigt ändå, haha

Svar: Haha, ja sticka är också mysigt😉
LCHF Trollet

Znogge

Så skönt att det gick bra men jag kan tänka mig det behövs en del träning...

Svar: Absolut men mindre nervöst nu
LCHF Trollet

Mösstanten

Så bra!

Sara Ekman

Kul :)

Marianne

Den handledaren tar din uppgift på allvar :)

Svar: Han e helt underbar och inte bara för att vi får sticka honom😂
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Toppen att det gick som det ska, bra jobbat!

Louise

Va roligt att sticka! :D

Svar: Japp, lite som en sadist känner jag mej, haha
LCHF Trollet

Carolina

Härligt att det går bra för dig! :D

Biggeros

Övning ger färdighet som du nu heter. Bra att öva på att sticka inte alltid det lättaste🤔

Svar: Som jag ska öva
LCHF Trollet

My Nordqvist

Hoppas praktiken går bra :)

Alice

Härligt att det gick bra, och hoppas praktiken idag går bra idag med! ^^

Annika

Vilken fin bild på dig, tack för kommentaren och trevlig helg.

Svar: Tack snälla och det samma
LCHF Trollet

Yasmine

Har alltid tyckt att det verkar spännande att sticka. Om jag skulle jobba som sjuksköterska så skulle jag typ jobba i labbet! :)

Svar: Haha, jag vill nog ha mer patientkontakt...
LCHF Trollet

Christian

Vad då, stack ni bara hem eller ?!? :O lol

Svar: Du är så lustig, haha😉
LCHF Trollet

Emma Engström

Så skönt med sovmorgon imorgon! :D

Svar: Älskar sovmorgon 😂
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Skönt me sovmorgon

Svar: Mer sovmorgon behövs!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress