LCHF Trollet

I min lilla lilla värld av blommor
 Blommor är inte något jag brukar ha hemma, mamma köper och jag tar död på dom... Nu tycker jag däremot att det är dags. Här några pelargoner jag fick på Ulla efter sommaren och har klippt ner...
 
Orkade ingenting när jag kom hem igår, inte bara att det är nya intryck och högt tempo just nu, jag har också en trasig axel som värker och min hälsporre... gör mej inte piggare...
Soffa och tv några timmar var jag värd!
 
 En stickling av "spretblomman", det funkade ju, haha
 
Helt ledig idag, så skönt!! Ska ta tag i den där listan som blev lite kortare igår... Blir en kort aw med Eva när hon slutar jobba, länge sen jag såg henne så det blir mysigt
 
 Fick en chilliplanta förra sommaren, det är väl inte så stor men den lever och ger små små chilli då och då, jag är nöjd!
 
Imorgon är det praktik på kvällen, ska försöka sova länge...
Mamma kommer och sover över då hon ska ut med gamla jobbarkompisar
Hoppas ni har en fin start på veckan!
Ama de casa

Axeln och hälsporren låter ju inget vidare, men du har åtminstone lyckats utveckla gröna fingrar :-)

Svar: Sant, man får vara tacksam för det som är
LCHF Trollet

Znogge

Blommor skulle jag inte vilja vara utan men några gröna fingrar det har jag inte. Här blev det en rivstart!

Svar: Mysigt med blommor
LCHF Trollet

Jasmine

Kul ändå att dina sticklingar har hållit sig vid liv!

Hoppas att sinnet och kroppen mår bättre inom kort.

Svar: Tack för din kommentar till mitt inlägg om att stanna upp!

Kram

Emma Engström

Det är verkligen så fint med gröna växter! :D

Svar: Ja, lite mysigt är det allt
LCHF Trollet

Yasmine

Jag tycker du har lyckats bra med plantorna! Jag har inte heller gröna fingrar haha. Hoppas verkligen att axeln och hälsporren blir bättre snart! Kram

Svar: Bättre och jag tackar högre makter
LCHF Trollet

Sarah

Så kul med aw :)

Sv: Jaa Simon skickade hem mej..

Svar: Ja, det var mysigt. Såg det senare... Trisst!
LCHF Trollet

My Nordqvist

Är också expert på att döda dom haha!

Svar: All makt åt Tengil, vår befriare... kanske ska jag läsa en besvärjelse över dom??
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad söt chilli :D

Svar: Ja, den är gullig=)
LCHF Trollet

Marianne

Men aj! Hur går det på praktiken med trasig axel?
Imponerad av din chili...blir de starka?

Svar: Det går, även om det inte alltid är skönt... Vet inte har inte smakat ännu
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Jag är inte heller bra på att ta hand om blommor faktiskt

Svar: Vi får se hur det går hos mej, men ännu lever dom;)
LCHF Trollet

Biggeros

Inte illa att ha en värld av blommor som sätter lite färg på vardagen=)
Speciellt chili! Ibland får man korta ner listan och göra det som faller in. Ha det bra ÷)
Jag tycks heller inte bli av med min hälsporre som jag har fått tampats med i flera år till och från😨😨😨

Svar: Köpte bra skor direkt och en kil som ska vara bra och den är (tack och lov med julbord och praktik) uthärdlig
LCHF Trollet

Mösstanten

Trevliga fräscht gröna plantor. vi är inte heller bra på krukväxter, men som tur är så är min man bättre än jag.

Svar: Hmm, kanske ska träna Micke då;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress