LCHF Trollet

Halloween
Så snygg jag blev, haha
 
Blev ingen konsert i lördags, Eva kom inte till Nynäs och jag var inte så sugen på att gå själv...
Var i Nynäs hela dagen, åt lunch med lillebror, busarna och pappa
Tåget hem vid nio och sen inte så mycket mer...
 
Lunch med pappa som inte vill var med på bild
 
Söndag morgon tog jag och Micke båten till Åland
Sov ett par timmar vid avgång, åt lunchbuffe och handlade taxfree
Spelade bingo och hängde i baren...
Ganska trötta gick vi och la oss tidigt...
 
Ok, ok, Maja är snyggare
 
Måndag morgon anlände vi Stockholm vid halv sju
Basgruppen kom vid nio och vi var mycket duktiga och blev klara med resen av "gemensam arbete" för den här kursen, nu kan jag åka till Malta med gott samvete=)
Vid tre åkte vi till Eva för Halloweenmingel som slutade på Naglo vid två...
Mycket trevligt!!
 
Fick en vinst i bingen, ny resa
 
Lite lite sliten på tisdag... såsade omkring hela dagen som en värre zombie än på kvällen...
Mötte upp Mamma och Indalingarna på Brasserie Makalös för middag men det gick trögt med vinet...
Mycket trevligt var det dock, det är inte så ofta vi ses
 
Härlig vinbar på båten 
 
Idag har jag seminarie 13-15.30, sen måste jag röja hemma, Martin kommer förbi och gör schema imorgon...
znogge

Intensivt alltså ;-)

Svar: Ja, lite...
LCHF Trollet

Jessica

Härliga bilder :D

Sara Ekman

cool halloween look :D

Svar: Haha, vad gör man med kort om tid... ganska nöjd!
LCHF Trollet

Znogge

Tyckte jag kommenterade här... Ha det så gott på Malta i alla fall!

Pauline Hurtig

åh mumin :D

Svar: Finns ju en del på färjorna...
LCHF Trollet

Marianne

Jaja...Maja är fin men det är du också! Grattis till bingovinsten, somliga har tur minsann.

Svar: Haha, tur som en tok
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress