LCHF Trollet

Bästa föreläsningen på denna utbildning
Den föreläsningen var igår, han var kunnig, älskade sitt ämne och hade en behaglig röst.
Micke jobbade min kväll och jag pluggade hormoner
Mia har det Über tufft och det är så klart jobbigt...
 
 Tror jag får ta ett glas bubblor efter jobbet i kväll
 
Sov länge idag, Micke är och fixar med sin telefon som tappat alla kontakter... skumt...
Jobbar ikväll...
 
  Så det så, haha
 
Lördag imorgon, då är det omtenta hormoner och jag känner mej sådär förberedd, men jag har ju kvällen på mej att knyta ihop säcken
Sen blir det hem och fixa skånsk äppelkaka med vaniljsås och på kvällen är det gåsamiddag hemma hos Eva, mycket mysigt!
 
 Eller inte... ;)
 
Söndag är viscafe, brukar vara mysigt även om det dom senaste gångerna varit aldeles för lite folk, vi får se helt enkelt om det blir något mer.
 
Alice

Härligt med en bra föreläsning, och hoppas att omtentan går bra! ^^

Emma Engström

Hoppas du får det bra på jobbet ikväll! <3

Ama de casa

Lite bubblor sitter ju aldrig fel :-)

Håller tummarna att det går bra med omtentan!

Ha en fin fredagskväll :-)

Yasmine

Låter som du kommer ha en bra helg! Lycka till på tentan imorgon! :D

Pauline Hurtig

folk tycker så jävla mycket om allt, haha så klockren!

Sarah

Så skönt med sovmorron :)
Skånsk äpplekaka lät mumsigt :)


MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Lycka till på tentan i morgon!!

Christian

Hur kunde du plugga hormoner utan gubben..,.. ?!?! hihihi :)

Svar: Ha ha, allting som du gör kan jag göra bättre😉
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress