LCHF Trollet

Sj sj...
 
Får 200sek tillbaka av sj... för båda resorna... inte så nöjd
 
 
Måndag, missad tenta får man göra om till nåt bra. 
Åkte till Farsta med Micke för shopping (fått presentkort av svärmor och svärfar) och lunch. Urmysig dag med en del shopping, god mat och lite dryck.
På eftermiddagen åkte Micke på fotboll och jag dog lite i soffan
 
Tisdag var det early bird och praktik igen, D hade ramlat på fredagkväll och fått en liten hjärnblödning, M-B hade fått tillbaka sin lunginflamation och sattes på antibiotika och Da åkte till tandläkaren för att op ut 3 tänder. Jag lekte låssmed, uska och såromläggare. Annars lungt;)
Åkte ut till Ulla efter jobbet och fotade lite på våran vackra uteservering...
 
Onsdag var det reflektion i skolan, sista gången, tre härliga träffar har vi haft och det känns lite sorgligt!!
På kvällen träffade jag kusinen en kort stund innan hon gick på fotboll. 
Skulle ha träffat min barndomskamrat Bella men det strulade ihop sej på jobbet för henne så vi tar det nästa vecka, pratade dock ett par timmar i telefon;)
 
Idag har det varit praktik igen. D mår lite bättre och repar sej nog helt ok hoppas vi. M-Bs antibiotika har börjat verka så hon är piggare. På em var vi med på värdegrundsutbildning för personalen (medarbetarna som jag nu vet att vi säger... hihi). Det finns så mycket kompetens innom detta boende men den utnyttjas inte helt, kanske dålig komunikation och lite "om jag ber om hjälp är jag dålig", synd. 
Har pluggat ett par timmar och sitter nu i soffan.
 
Imorgon är "våran" ssk ledig och vi ska gå med en annan, känns kul då denna tjej jobbat här i 18 år och känner ALLA boende, huset och personal...
 
annelie

tråkiga sj :/

Znogge

Det låter som om praktiken är omväxlande och lärorik. Ersättningen från SJ var däremot inte mycket att hurra för...

MartinaOlsson

sv; haha ja det är så det ligger till va? ;)

ullie

oj oj det läte lite stressigt det där bara du tar allt lugnt stor kram

Miss Jennifer

Verkar som du haft en härlig vecka förutom den missade tentan..

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är ju verkligen krångel med kollektivtrafiken! :/

Carolina

Låter som flera bra dagar som du har haft den här veckan ju! Ja, men lite så är det ju - ber man om hjälp så är man dålig vilket jag försöker säga till mina kolleger att så är inte fallet! Hellre att de frågar om hjälp för att man är osäker än att man skiter i det och allt blir fel eller att det blir en komplikation utav det :/

Sv; ja, det håller jag helt med om!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att det går bra med D!

Angelica Wåhlin

Låter som en rätt hektisk dag på praktiken!

Alice

Roligt med lite shopping och så! ^^

Pauline Hurtig

låter spännande! men hur har ni med sekretessen? vi får inte skriva ut så..

Svar: Får säkert inte vi heller men egentligen säger jag ju ingenting=)
LCHF Trollet

Jasmine

Kul att få läsa om din vecka.

(Sent) Svar: Ja, loppis är himla roligt – speciellt om man hittar något värt att ta med sig hem. :)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress