LCHF Trollet

Ohoj, vilken slutspurt!
Helt galet så fort tiden går, jag pluggar som en galning och det går ganska bra.
Tentor, hemtentor och plugg plugg plugg
Praktiken är slut och det är drygt en vecka kvar i skolan
Lite kul hinner jag så klart mellna varven... haha
 Jag och Silvia sista dagen på praktiken
 
Champagnedagen har jag ju visat, avslutning med vinprovarklubben kommer bilder i detta inlägg...
Igår var min barndomskamrat Bella här och en hel del ute luncher i solen har hunnits med
Ska skärpa mej med bloggen;)
Fina Eva som håller provningarna åt oss, denna gång Chenin Blanc
 
 Härliga Helene som inte gärna missar en provning
 
Lite fler härliga provare, kolla vilken härlig lokal vi har!
 
 Även lillebror lyckades man lura med denna gång... vi avslutade på 19 glas...
Marianne

Fattar inte var tiden springer iväg....redan juni? Jaja, det är bara att försöka hänga med.
Jo vinprovningarna ser ut att vara i en fin lokal

Svar: Fort går det
LCHF Trollet

Christian

Oj då....är utbildningen klar snart...det var väldans, då är det bara spurten kvar nu då.. :)

Svar: Nä, bara år ett, men jag har sommarlov!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress