LCHF Trollet

Mittbedömning och födelsedag
Blev en härlig födelsedag för Micke, solen strålade och vi kunde vara på terrassen
Svärmor och svärfar, hans bror med fru och 3 barn samt Eva
En magnum champagne och lite lunch i solen
Micke smet iväg på fotboll, jag och Eva gick ner och tog ett glas på Ekens uteservering
Härlig dag på alla sätt
 
 
Måndag, mittbedömning för VFU, 8 ganska nervös. Vi har hört om "många" som inte fått godkännt på sin VFU och att mittbedömningen var hård...
Inte alls, mycket trevlig pratstund med "fröken" där hon försäkrade sej om att vi förstått vissa moment och förklarade om man var lite osäker... inte mycket att vara nervös över (en del andra i min grupp hade inte samma behagliga upplevelse "du har mycket att lära, hoppas att du hinner" fick en tjej...
 
 
Måndag, tre veckor med sjuksköterska, blir så roligt! 
Fick ge spruta första dagen;)
 
 
Måndag, vinprovning, rosebomb... började med en provning på 3 vita och sen fick vi prova 9 av sommarens roseviner!! Bästa Eva, skriver ett eget inlägg om detta men vi avslutade med ett glas på secret garden...
 
 
Idag ska vi lägga om bensår...
annelie

lät som om du har det trevligt ;) åh b´va kul att n me haft/har bra väder :D

Ama de casa

Med såna stora flaskor är det kanske inte så konstigt att ni ser lite sneda ut på vissa bilder ;-)

Stort GRATTIS till Micke lite i efterskott, och till dig som klarade bedömningen så bra :-)

Svar: He he. Champagne ska drickas på magnum och är lagom till två - om en inte dricker ;)
LCHF Trollet

BYSOFIA

Ser så härligt ut!! Kram från Marbella

Annika

Roligt att det gick så bra, fina bilder.

Znogge

Champagne ena dagen och bensår den andra Det är tvära kast i tillvaron. Så skönt att mittbedömningen gick bra.

Svar: Ha ha, lite olika=)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad skönt att besömningen gick bra för dig :D

Carolina

Roligt att få lära sig nytt och stort grattis till honom :D

Sv; härligt! Var så lite så :D jag älskar verkligen de parfymerna och just på Nordicfeel så är det till ett billigt pris också! Direkt länk hos mig om du skulle känna dig manad att köpa ny parfym via internet :D

gun

Vad kul att VFU gick bra. Du kan ju vara glad att det inte är mig du ska sticka......
där är jag inte tuff:)!!! Blod är inte min starka sida. Beundrar er. Hur gick vinprovningen?
Några tipps inför sommaren och grillen?
Kram gun

Svar: Ska börja med någon som är van och orädd;) Vinprovningen gick toppen. Jag står fast vid min tidigare favorit, petit cuveé madame (rose) till bersån och cuveé madame till grillen=)
LCHF Trollet

Marianne

Fint firande för födelsedagabarnet...
Men du, ser jag grillar på terassen??? Hehe

Får man be om ett av sommarens måsten av rose' ?

Svar: Nej, stekt u grillpannan och uppburet 😂Cuve Madamme och petit Cuve Madamme
LCHF Trollet

Christian

Så bra att din bedömning var en "trevlig pratstund", det är nog så viktigt att handledarna är empatiska :)

Svar: Verkligen viktigt
LCHF Trollet

Marianne

Haha....bra där, man måste lyda!!!
Tack ska genast notera det :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress