LCHF Trollet

Bästa
 
Missade söndag, jobbade garderoben och skulle ha promenerat hem men orkade inte. Annars nöjd.
 
 
Personalfrukost på Ulla
 Frukostbuffé, fish and chips med dansk remouladsås samt oxfilé med gräddsås och sidfäsk 
 
personallunch på Ulla
 Järpe, gräddsås, pure och lingon (Ja, det är söndag)
 
Frukost a la Micke
 Ostomelett med bacon
 
Matlåda praktik
 Lite sallad i botten. Röra med keso, creme fraiche och örtphiladelphia. Mickes goda pannbiffar med färskost och bacon.
 
Kylskåpsrens
 Äggsalld med riven ost och till detta halloumi, pannbiff, sidfläsk och ost/baconkorv. Galet gott!
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Nu blev jag hungrig när jag såg all god mat :)

Svar: Låter bra
LCHF Trollet

Alice

Så mycket mumsigt! ^^ Hoppas du får en bra söndag!

Angelica Wåhlin

Ostomelett med bacon är ju himla gott!

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Znogge

Så mycket gott i matväg! Här blir det en färdig pizza från frysen så det motsvarar verkligen inte hur jag brukar äta. Men ibland får man offra sig för att få undan lite!

Svar: Haha, e pizza från frysen var länge sen...
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Jösses vad med gott! Blev sjukt sugen på omelett nu!

Louise

Grymt jobbat! :D

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Riktigt bra jobbat med aktiviteten! Duktig du är! :)
Och all maten där såg riktigt god ut!

wiolettan

Förstår att du är nöjd med dom stegen.
Mycket med god mat du bjuder på.
Omeletten ser toppengod ut.
Kram!

Marianne

Du ligger bra till med stegen!
Jag har inte nått mitt mål på ett tag nu.

Svar: Praktiken hjälper ju till en del;)
LCHF Trollet

Marianne

Det är ju det som kallas smygmotion ;)
Vissa dagar går jag mycket på jobbet, men ibland sitter/står jag på plats i kassan hela dagen, oftast står!

Svar: Stå är jobbigt!
LCHF Trollet

marianne cargus

Jag står oftast, det blir bäst för ryggen, ibland står jag på ett ben och ibland gör jag tåhävningar...träning under arbetstid haha

Svar: Perfekt med träning under arbetstid;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress