LCHF Trollet

Vin och lakrits
Vinklubben Gala Wine, i regi av Eva, ses en måndag i månaden
Denna gången var det vin och lakrits i kombination, mycket spännande
Bubblor, cremant de Loire - Vitt vin, sauvignon blanc - Rött vin, shiraz och sött vin, recioto
Allt i kombination med lakrits
 
Brieost med lakritsmarmelad var nytt för mej, haha
Urhärlig kväll med glada provare och många nya smaker slutade på Secret garden;)
Marianne

Men din gottegris 😉
Lakritsmarmelad...det måste jag köpa om jag hittar det i denna hålan.

Svar: He he , gottegris är jag!
LCHF Trollet

Jasmine

Det ser himla trevligt ut! Kul med lyxigare inslag i vardagen.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar. Det gör mig alltid så glad att få några ord från dig.

Kram

Svar: Gulle dej! Lite lyx i vardagen är fint
LCHF Trollet

annelie

brieost är så gott :D ❤

Netti Starby

Oj vad gott! :-D Kramis

Natalie Salazar

ååh det där såg riktigt trevligt ut :) hade du skoj?

Pia Widlund

Såg ut att vara en riktigt mumsig tallrik!

Amanda CL

Funkar det med laktismarmelad till brieost? Älskar brieost men lakrits till, hm? :P

sv: hahaha :P Eller hur! Känns som att jag är inne i en extrem shoppingperiod :P

tack :D ska börja imorrn :D

Svar: Du får prova😄
LCHF Trollet

Linnéa

Åh, sååå trevligt det låter :). Jajamän, har öppnat den stora lådan från syrran, innehållet kommer upp lite senare :p

Pauline Hurtig

åh jag älskar lakrits :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress