LCHF Trollet

Tenta veckan är över
Jag ligger sjukt mycket efter här men det brukar gå att rätta till
Tenta fredag i Etik, ämnet vi läst i 3 veckor
Omtenta lördag, två vårdvetenskap och läkemedelsräkning
Svar tenta fysiologi och läkemedelsräkning i måndags, gick inte...
Nåja, nu är det lite "ledigt" och solen strålar!
 
 
Igår var jag zombie framför tv:n men idag ska jag ut i solen och sen jobba ikväll
Tisdag fyller jag år!!
Puss på Er så länge, tittar in till Er ikväll=))
Znogge

Hoppas du kommer i fas för eftersläpande tentor är inte roliga :-(

Svar: Nä, roligare kan man ha men SÅ farligt tycker jag inte det är
LCHF Trollet

Christian

Hoppas du är klar med alla tentor snart så du kan "ta vår"..... :)

Svar: Ah, klar var väl att ta i men fick godkänt på 2 till i veckan=))
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress