LCHF Trollet

Clarityn
Fick ingen trötthetsattack igår efter att ha tagit en Clarityn.
Visst var jag trött när jag kom hem och visst är det för tidigt att utvärdera men det känns värt att fortsätta
 
 
Jobbar hela dagen idag, lunchen blir tuff men kvällen skön.
Önskar Er en fin påskafton!
MartinaOlsson

sv; tack så mycket, vad kul att du gillade bilderna! :)

Annika

Tack för kommentaren, trevlig påskhelg.

Pauline Hurtig

hahaha så bra alltså glad påsk!

Biggeros

Min man är thp allergisk mot pollen eller något annat trädslag här i Spanien. Han snörvlar jämt. Han har även provat att ta Allergitabletter. Jag har även hört att man kan bli trött. Annars är här allt gott och Påsken snart slut🐣

Svar: Hjälper dom honom?? Jag var trött av allergin och blev av med det med allergitabletten, grymt!
LCHF Trollet

Marianne

Jag håller tummarna att Clarion hjälper dej att må bra....så här kan du ju inte må nu när du ska åka ut på äventyr.

Svar: Hjälpte direkt, kanske är jag lite allergisk då...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress