LCHF Trollet

Viscafe - Kire
Igår var det dags för viscafe på Ekermanska malmgården. 
Länge sen vi var där.
Kire spelade men besökarna var få. 
Kire är dock mycket duktig och dom som kom hade det bra.
 
 
Nu är det tre långa jobbdagar som väntar, ledig torsdag, jobba midsommarafton och sen ut på landet i skärgården.
Längtar!
 
 
Micke är såklart ledig idag för att se fotbollen och jag önskar oss varmt lycka till💖
 
 
Znogge

Så skönt med skärgården efter att ha arbetat midsommarhelgen!

Svar: Blir ju toppen!
LCHF Trollet

Ama de casa

Oj vilken god räkmacka! :-)
Ha en riktigt härlig midsommar nu :-)

Svar: Tack det samma!! <3
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Åh. det där såg gott ut!

Emma Engström

Åhh räksmörgås, nomnom! <3

Therese

Hoppas jobbandet på midsommar går bra och att du sen får det härligt i skärgården!

Svar: Tack fina, önskar så klart även Er en härlig midsommar
LCHF Trollet

gun

Låter mysigt med viscafè.. tråkigt när det inte kommer folk för att lyssna. Vart i skärgården ska du fira midsommar? När jag bodde i Stockholm så firades midsomrarna på Arholma. En härlig ö!
Önskar dig en trevlig midsommar.
gun

Svar: Södra Stavsudda, ligger granne med Möja... Önskar även dej en fin midsommar!
LCHF Trollet

Carolina

Härligt att kunna ta ledigt för att se på fotbollen så himla härligt att vi vann! Hoppas att det går bra att arbeta på midsommarafton :)

Sv; ja, men dem köptes tyvärr inte in. Min kille tyckte de såg alldeles för barnsliga ut haha ^^, så jag fick ett par andra mer snygga ;)
Roligt!!

ullie

men åh vilka räkmackor då
nu blev ja sugen på ägg får nog ha det i morgon =)

kramar o fin tisdag

Svar: Ägg är gott i alla former=)
LCHF Trollet

Annika

Oj vilken god räkmacka. Hoppas att du får en trevlig midsommar och trevligt i skärgården.

Svar: Det ska visst ösregna, men det blir bra ändå=) Trevlig midsommar även till dej!!
LCHF Trollet

Christian

Räkmacka är aldrig fel......men med så få åskådare sjunger jag hellre i duschen :)

Svar: Jag också, men nu var det inte jag som sjöng... haha
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad härligt!

Svar: Det är allt lite mysigt även om man önskar att fler hittade dit
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress