LCHF Trollet

Sverigematchen
Till och med jag tittade på matchen igår, gick ju så där...
Finns visst fortfarande chans på onsdag men då jobbar jag
 
 
Hade planer på att åka till Möja idag
men vi ställde in.
Solen skiner och vi har det ganska bra Nu,
ryggen strejkar lite efter taskig madrass,
bäddas om ikväll...
 
 
Svärmor och svärfar åker hem ikväll men vi stannar till tisdag 
Blir grillat ikväll igen, älskar! 
Emma Engström

Vi får verkligen hålla på bättre tur till veckan!😃

Svar: Jaja, onsdagen tar vi
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag kollar aldrig på fotboll, men ser allt i flödet på Facebook! :P

Jasmine

Du ser ut att ha det bra. :)

(Sent) Svar: Tack för din kommentar till mitt inlägg om balkonghäng.

Kram

Emma Engström

Så tråkigt att det gick som det gick för Sverige! Kram

Svar: Ja men det fixar vi på onsdag
LCHF Trollet

gun

Ser mysigt ut där ni var...och jag kan förstå att ryggen strejkar om du sovit på en trasig madrass.
Gott med grillat.
gun

annelie

va gott me grillat :D

Svar: Älskar grillat!
LCHF Trollet

Louise

Men åh va härligt det ser ut! :D

Svar: Så mysigt!
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Spännande med Möja min kompis/grannes pappa är boende där så hen är ofta dit på besök :). Aldrig varit där själv men hört mycket bra om ön :)

Svar: Jättefint på Möja
LCHF Trollet

ullie

usch hoppas ryggen blir bättre
solen va här idag men inte jätte varmt bara i lä

ja men Tack snälla det är jobbigt nu me
ha en fin start på veckan kram

Svar: Ryggen är bättre!
LCHF Trollet

marianne

Fotbollen har jag noll koll på......förutom några resultat som inte hår att missa om man ser tidningarnas löp ;)
Där har ni det riktigt bra. ..varför åka från en fin ö till en annan? Hihi

Svar: För att på "andra ön" finns affär och restaurang 😘
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress