LCHF Trollet

Stugan i Hälsingland
Vattenläckan klar!
Nya golv och väggar bitvis
Nymålat och tapetserat
Visst finns det smågrejer kvar men...
 
 
Kom upp igår på eftermiddagen,
fixade lite handlade lite 
Åt middag och tog ett glas vin
 
 
Idag blir det bära grejer, plocka tillbaka grejer,  klippa gräs, hämta husvagn... 
Frammåt fem kommer en ny soffa och sen är det dags att åka hem igen.
 
 
Två korta resor på fyra dagar blev starten på sommarlovet men imorgon är det dags för lite jobb.
Lite så kommer sommaren att se ut,
lite korta resor och lite jobb
Låter inte helt fel i mina öron
Matilda Berlin

Men så fint!! <3

Svar: Så mysigt i vårat paradis!
LCHF Trollet

Carolina

Härligt att det börjar arta sig och härligt med lite sommarjobb då man behöver tjäna in lite pengar då man pluggar :D

Sv; ja, det är det faktiskt, vilket jag känner mer sorg för än glädje. För att det hade varit roligare att hitta på något än att bara ligga hemma och lata sig ^^, men men vi får se vad som händer!

Ama de casa

Låter jättebra även i mina öron :-)

Så fint det är i stugan! Mysigt :-)

Svar: Himla mysigt i stugan!
LCHF Trollet

Emma Engström

Lite resor är aldrig fel! :D

Veiken

Så himla fint i er stuga. Verkligen något att tillbringa semestern i!

Svar: Ja, nästa sommar ska jag se om jag kan få sommarjobb i vården där uppe så jag kan vara där hela sommaren...
LCHF Trollet

Louise

Va mysigt! :D

Svar: Ja, ett litet paradis på jorden=)
LCHF Trollet

gun

Låter inte illa med lite jobb och små resor:).
Måste kännas skönt att slippa sitta på skolbänken nu ett tag.
gun

Svar: Mycket mycket skönt, även om jag tycker det är roligt!
LCHF Trollet

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Ser mysigt ut! Skönt med sommarlov?

Svar: Ett litet paradis! Sommarlov är en bra uppfinning;)
LCHF Trollet

Christian

Ser mysigt ut :)

Svar: Ett litet paradis=)
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad fint med sne tak :) vad skönt att läckan är klar!

Svar: Så skönt!!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress