LCHF Trollet

Sill och snaps
När vi kom ut till ön hade svärmor dukat sill lunch som sej bör (inte min favorit men fanns mer så klart )
 
 
Sov middag ett par timmar och sen fick vi grillat, det däremot är en favorit!
 
 
Kollade lite fotboll och drack lite vin, tidig säng. Så skönt! 
Hoppas ni hade en fin Midsommarafton 
Znogge

Sill är verkligen inte min grej heller så den hoppade jag över men vi grillade också så jag slapp att svälta ;-) Inte för att risken fanns...

Trevlig midsommardag!

Veiken

Jag hoppar gärna snapsen, men sillen gillar jag. Grillat är också en favorit!! Hoppas du har en fin midsommardag! :)

Svar: Jag gillar inte sill men brukar t inga i mej en tvåa snaps
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Mysigt :). Det hör ju absolut midsommar till även om jag aldrig lärt mig gilla sill, och nu äter jag vego så där blir det ännu mindre ;)

Svar: Jag gillar inte heller sill men det ska finnas! På jobbet har vi vegan sill😉
LCHF Trollet

Emma Engström

Verkar som att det blev en lyckad dag! :D

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så mysigt :)

Svar: Skönt med det kravlösa på landet
LCHF Trollet

Louise

Låter som en mysig midsommar :D

Alice

Låter mysigt, så gott med grillat! ^^

Svar: Älskar grillat i alla former
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Sillen funkar, men snapsen avstår jag gärna :P

Trevlig midsommar :)

Svar: Jag tar snapsenb8ch avstår sillen men en två bara😆
LCHF Trollet

annelie

skippar sillen å snapsen ;) lät som ni hade de bra ;)

Svar: Det hade vi, har vi, blir kvar till tisdag
LCHF Trollet

Jennifer

Blev senapssill för mig igår men ingen snaps :)

Svar: Tur det är valfritt 😉
LCHF Trollet

ullie

låter som en bra midsommar tycker ja Här va det oxå lugnt kram krma fin fortsättning

Pauline Hurtig

mysigt :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress