LCHF Trollet

Flitig som en myra
Jätteduktiga var vi på tisdag i stugan och fick massor gjort
Soffan kom på eftermiddagen och sen åkte vi hem
Längtar till jag får vara lite längre däruppe
 
 Nya soffan
 
Jobb igår, första på uteserveringen för i år. 
Fick en lugn start och tidig hemgång, vilket uppskattas
 
 
Jobb även idag, vädret är lite lurigt så vi får se hur länge det blir
Fick svar på hemtenta två igår och den var godkänd, mycket skönt, nu väntar jag svar på fem tentor innan midsommar...
 
Emma Engström

Åh vad roligt att ni fick en del gjort! 😃

Znogge

Så snyggt det blev med nya soffan! Grattis dessutom till hemtentan :D Bara en kvar väl då som du måste klara...

Svar: Båda hemtentorna är klara men jag har 5 andra som jag gärna vill ha svar på nu;)
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Jag måste säga att jag tycker mattan som ligger framför soffan var otroligt fin!

Svar: Den blev så mycket snyggare med färgen på soffan!
LCHF Trollet

Sara Ekman

Härligt att tentan var godkänd! :)

Ama de casa

Så himla bra det blev med soffan! :-)

Grattis till tentaresultatet - håller tummarna att det går lika bra på dom kommande beskeden!

Svar: dom måste komma nu!
LCHF Trollet

Emma Engström

Härlig färg på soffan! :D

Henrik Olsson - Föreläsningar

Grattis till tentan :)

Svar: Tack!
LCHF Trollet

MartinaOlsson

sv, Ja man vet ju aldrig med sånt där fören man har testat, så superbra att du håller dina tummar och tår för mig! Det kan ju behövas, haha ;)

Pauline Hurtig

gillar tavlorna över soffan :D

Svar: Dom broderade mamma för många år sedan
LCHF Trollet

ullie

vilken jätte fin soffa va skoj o kunna va där o mysa sen
ja ska ha kryckor i ca 12 v o ja har gått tre suck får se hur det går men har väldans värk ännu

Svar: Oj, 12 veckor är länge...
LCHF Trollet

MartinaOlsson

s; åh vad glad jag blir av att höra att du gillade inlägget så mycket, tack! :)

Miss Jennifer

Fin soffa :D

Christian

Hoppas att de andra tentorna också blir godkända, ingen rolig semester annars väl... :)

Svar: Jodå, men visst vore det skönt!
LCHF Trollet

annelie

fin soffa<3

Svar: Visst var den!
LCHF Trollet

Marianne

Men åhhhh så fint ni har i stugan!
Grattis till tentan, hoppas de fem svar du väntar på är lika positiva!

Violen%20p%E5%20Brandholmen

Håller tummarna så att du kan koppla av från studierna i sommar!

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress