LCHF Trollet

1-0
Jag gick omkring på uteserveringen med mer folk än vi väntat när "dom" skrek inne... 1-0, vi vann!!
Duktiga vi=))
Tyskland på midsommardagen är nästa utmaning (då är jag på Landet med Micke så den lär jag se)
 
 Festvåningen på Ulla
 
Det var hyfsat med folk på Ulla trotts VM
Vädret var lurigt och växlande ömsom varmt ömsomt kalla vindar och  moln men inget regn.
Idag känns det lite kallare och en eventuell regnskur är utlovad så vi får se hur länge jag jobbar...
 
 Tycker fönstren är så vackra
 
 En långpanna kvar, en ledig dag sen ledig i fyra!!
Det märks att man suttit i skolbänken, tror inte det finns en fläck på min kropp som inte gör ont...
På tal om skola så borde det komma lite tentasvar nu!?!
Vad ska ni göra i midsommar??
 
 
Emma Engström

Älskar sol men lite skönt med regn! 😃

Svar: Mycket välbehövligt=)
LCHF Trollet

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vilken mysig lokal! :)

Svar: Ja, den är fin
LCHF Trollet

Znogge

Väldigt vackra fönster! Vi ska fira med gåsalopp och midsommarmat här på hemmaplan. det är tradition :D

Svar: gåsalopp??
LCHF Trollet

Louise

Härligt att sverige vann! :D

Alice

Åh, hoppas att tentasvaren är positiva, och heja Sverige som vann! ^^

Svar: Det var dom!! <3
LCHF Trollet

annelie

ska oxå till landet i midsommar ;)

Svar: Nice!
LCHF Trollet

Ama de casa

Visst var det kul att "vi" vann! :-)
Vi ska nog fira midsommar med vänner i Torrevieja. Inte kanske precis det traditionella sättet, men vi får se vad det blir :-)

Svar: Äh, så länge man firar;)
LCHF Trollet

Carolina

Härligt med vinst till oss! Skönt att det ändå var rätt många som kom, trotts VM då många sitter bänkade haha :D

Sv; jaså? Ja, titta på lite inspiration och så tror jag säkert att du kan ta dig iväg och göra dig lite snygg i håret! :)
Tackar. Det är underbart hos mormor och morfar tillsammans med killen. Trist bara att vi åker hem imorgon :(

Svar: Alltid trisst att lämna när man har det härligt...
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Ser ju superfint ut, håller med om att fönstrena är vackra :)

Svar: Klockan 23.30 när vi stämplar ut på kvällen tänker jag "varför gör jag det här??" och när jag kommer nästa gång tänker jag "jag är lyckligt lottad som har ett jobb jag gillar"... haha
LCHF Trollet

Miss Jennifer

Svar: Står klart och tydligt i flera inlägg som du har kommenterat den senaste tiden, kanske ska börja läsa inläggen också och inte bara rubrikerna ;)

Svar: Oh, jag läser alla inlägg jag kommenterar men kommer inte alltid ihåg alla flera dagar senare...
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Wow så fint!

Svar: Ja, det är en vacker festvåning på Ulla
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress