LCHF Trollet

Sova middag
Är skönt men fyra timmar från 18, haha...
Får bli lite tv och sen sova... igen...
Hade seminarium på morgonen, "skönlitterär bok eller självbiografi om sjukdom" detta redovisades och kopplades till vårdvetenskapliga teorier,  bra seminarium!
Pluggade lite till omtentan i vårdvetenskap...
 
Imorgon är det ledig lördag och Micke jobbar kväll, får kanske bli plugglördag😉
Carro

Härligt med bra och givande seminarium! :)

Svar: Ja, då är det kul!
LCHF Trollet

Veiken

Oj 4 timmar middags/kvällssömn. Inga dåliga grejor. Gick det att sova resten av natten???

Svar: Ha ha, smärtfritt... är tydligen lite trött;)
LCHF Trollet

Denise

Intressant seminarium! :)

Svar: Mycket!
LCHF Trollet

kerstin ehrenholm

Ha en toppen Lördag passa på att vila ordentligt

Svar: Oh, det ska jag!
LCHF Trollet

Ama de casa

Haha! Den villfarelsen var ju klockren :-D

Ingen dålig siesta det... Undrar om jag ska ta en sån och kolla ifall julen möjligen städar undan sig själv? ;-)

Svar: Gör det bara!!
LCHF Trollet

marianne cargus

Det var mer tidig nattning skulle jag vilja säga...haha

Intressant seminarium, det handlade väl om boken du tipsade om?

Underbar bild där...den måste jag låna?!
Kram

Svar: Lite mer tidig nattning;)Jo, det handlade om boken men hur man applicerar vårteorierna på boken också...
Låna på, jag hittade den på fb=))
LCHF Trollet

Christian

Lycka till & trevlig helg! :)

Cecilia

Ha en jätte bra lördag!! <3

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att sova middag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress